برنامه کاربردی ایرانسل من
(خدمات > مشاهده صورتحساب > دریافت صورتحساب> انتخاب دوره مورد نظر > وارد کردن رمز یکبار مصرف> دانلود صورتحساب)
مرحله ۱:
لطفا گزینه “خدمات” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
در این قسمت گزینه ” مشاهده صورتحساب ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
گزینه ” دریافت صورتحساب/ریزکارکرد دوره های پیشین” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
دوره مورد نظر خود را انتخاب و سپس گزینه ” ۱.دریافت صورتحساب ” را انتخاب نمایید.(دریافت صورتحساب حداکثر تا ۶ دوره موجود می باشد)
مرحله ۵:
گزینه ” تایید ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۶:
در این مرحله رمز یکبار مصرف از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال می شود و سپس رمز دریافتی را در این قسمت وارد و گزینه ” ورود ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۷:
گزینه ” دانلود صورتحساب “ را انتخاب نمایید.برای دریافت فایل صورتحساب باید نرم افزارهایی که فایل PDF را پشتیبانی می کنند بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید.
مرحله ۱:
لطفا گزینه “خدمات” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
در این قسمت گزینه ” مشاهده صورتحساب ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
گزینه ” دریافت صورتحساب/ریزکارکرد دوره های پیشین” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
دوره مورد نظر خود را انتخاب و سپس گزینه ” ۱.دریافت صورتحساب ” را انتخاب نمایید.(دریافت صورتحساب حداکثر تا ۶ دوره موجود می باشد)
مرحله ۵:
گزینه ” تایید ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۶:
در این مرحله رمز یکبار مصرف از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال می شود و سپس رمز دریافتی را در این قسمت وارد و گزینه ” ورود ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۷:
گزینه ” دانلود صورتحساب “ را انتخاب نمایید.برای دریافت فایل صورتحساب باید نرم افزارهایی که فایل PDF را پشتیبانی می کنند بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید.
وب اپلیکیشن ایرانسل من(PWA)
(سایر> تاریخچه > مشاهده صورت حساب > انتخاب دوره مورد نظر > وارد کردن رمز یکبار مصرف > دانلود صورتحساب)
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر ” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
گزینه ” مشاهده صورت حساب ” را در منوی تاریخچه انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
دوره مورد نظر خود را انتخاب و سپس گزینه ” مشاهده صورت حساب ” را انتخاب نمایید.(دریافت صورتحساب حداکثر تا 6 دوره موجود می باشد)
مرحله ۴:
در این مرحله رمز یکبار مصرف از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال می شود و سپس کد شش رقمی دریافتی را در این قسمت وارد و گزینه ” تایید ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
گزینه ” تایید ” را کلیک نمایید تا فرآیند دانلود صورتحساب انجام شود. برای دریافت فایل صورتحساب باید نرم افزارهایی که فایل PDF را پشتیبانی می کنند بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “سایر ” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
گزینه ” مشاهده صورت حساب ” را در منوی تاریخچه انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
دوره مورد نظر خود را انتخاب و سپس گزینه ” مشاهده صورت حساب ” را انتخاب نمایید.(دریافت صورتحساب حداکثر تا 6 دوره موجود می باشد)
مرحله ۴:
در این مرحله رمز یکبار مصرف از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال می شود و سپس کد شش رقمی دریافتی را در این قسمت وارد و گزینه ” تایید ” را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
گزینه ” تایید ” را کلیک نمایید تا فرآیند دانلود صورتحساب انجام شود. برای دریافت فایل صورتحساب باید نرم افزارهایی که فایل PDF را پشتیبانی می کنند بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید.
دریافت صورتحساب از طریق پیامکوتاه
جهت فعال سازی خلاصه صورتحساب آخرین دوره در قالب پیام کوتاه، یک پیام کوتاه بدون متن به ۵۴۵۹ ارسال نمایید تا در هر دوره خلاصه صورتحساب خود را از طریق پیام کوتاه دریافت نمایید
همچنین جهت دریافت خلاصه صورتحساب قبلی خود در هر زمانی می تواند یک پیام کوتاه بدون متن به ۵۴۵۵ ارسال نمایند.
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت