روشهای فعالسازی و غیر فعالسازی سرویس ” اطلاع از هزینه ” یا EOCN
-
شماره گیری کد دستوری
فعالسازی: #1*6*4*555*
غیر فعالسازی: #2*6*4*555*
-
پیام کوتاه
فعالسازی: ارسال پیام کوتاه بدون متن به 3940
غیرفعاسازی: ارسال پیام کوتاه بدون متن به 3941
نکات:
- فقط سیمکارتهای اعتباری میتوانند این خدمات را از طریق پیام کوتاه فعالسازی و غیرفعالسازی کنند.
- «پیام اطلاع از هزینه EOCN» در صورت فعال بودن VOLTE (فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه) برای مشترک ارسال نمیشود.
- درحال حاضر خدمات اطلاع از هزینه پیامک و پیام چندرسانهای برای سیمکارتهای دائمی غیرفعال است.
- خدمات اطلاع از هزینه پیامک برای مشترکان اعتباری، فقط در شرایطی که میزان اعتبار موجود در حساب اصلی کمتر یا معادل ۵۰۰ تومان باشد، ارسال میشود. (اعتبار شگفتانگیز محاسبه نمیشود)
- استفاده از خدمات «اطلاع از هزینه» رایگان است و بابت فعالسازی یا غیرفعالسازی آن، هزینهای از اعتبار مشترک کسر نمیشود.
- خدمات «اطلاع از هزینه» برای مشترکان دائمی و اعتباری به صورت پیشفرض فعال است و در صورت درخواست لغو خدمات، مشترک میتواند از روشهای موجود جهت غیرفعالسازی خدمات اقدام کند.
- در مواردی که پیام اطلاع از هزینه پیامک، شامل دو گزینه ذخیره (SAVE) و لغو (CANCEL) باشد، مشترک میتواند با انتخاب گزینه «ذخیره»، متن پیام را در صندوق پیام (Inbox Messages) ذخیره و با انتخاب گزینه «لغو» پیام نمایش داده شده را لغو کند.
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت