سرویس اطلاع از هزینه (EOCN)

 

خانه محصولات و خدمات سرویس اطلاع از هزینه (EOCN)
خدمات «اطلاع از هزینه(EOCN)»، به مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل این امکان را می‌دهد که از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه، ارسال پیامک (SMS) و پیام چندرسانه‌ای (MMS)،  پس از هربار  استفاده، از طریق دریافت یک پیام اطلاع‌رسانی مطلع شوند و رقم باقی‌مانده از اعتبار خود را نیز مشاهده کنند.

 

روشهای فعالسازی و غیر فعالسازی سرویس ” اطلاع از هزینه ” یا EOCN

  • شماره گیری کد دستوری

    فعالسازی:   #1*6*4*555*

    غیر فعالسازی:   #2*6*4*555*

  • پیام کوتاه

    فعالسازی: ارسال پیام کوتاه بدون متن به 3940

    غیرفعاسازی: ارسال پیام کوتاه بدون متن به 3941

 نکات:

  • فقط سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند این خدمات را از طریق پیام کوتاه فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی کنند.
  • «پیام اطلاع از هزینه EOCN» در صورت فعال بودن VOLTE (فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه) برای مشترک ارسال نمی‌شود.
  • درحال حاضر خدمات‌ اطلاع از هزینه پیامک و پیام چندرسانه‌ای برای سیم‌کارت‌های دائمی غیرفعال است.
  • خدمات اطلاع از هزینه پیامک برای مشترکان اعتباری، فقط در شرایطی که میزان اعتبار موجود در حساب اصلی کمتر یا معادل ۵۰۰ تومان باشد، ارسال می‌‌شود. (اعتبار شگفت‌انگیز محاسبه نمی‌شود)
  • استفاده از خدمات «اطلاع از هزینه» رایگان است و بابت فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی آن، هزینه‌ای از اعتبار مشترک کسر نمی‌شود.
  • خدمات «اطلاع از هزینه» برای مشترکان دائمی و اعتباری به صورت پیش‌فرض فعال است و در صورت درخواست لغو خدمات، مشترک می‌تواند از روش‌های موجود جهت غیرفعال‌سازی خدمات اقدام کند.
  • در مواردی که پیام اطلاع از هزینه پیامک، شامل دو گزینه ذخیره (SAVE)  و لغو (CANCEL) باشد، مشترک می‌تواند با انتخاب گزینه «ذخیره»، متن پیام را در  صندوق پیام (Inbox Messages) ذخیره و با انتخاب گزینه «لغو» پیام نمایش داده شده را لغو کند.

آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟

۵۰۰ کارکتر مجاز است

مطالب مرتبط