-
روش استفاده از سرویس میزبان تماس ایرانسل
برای استفاده از سرویس میزبان تماس به یکی از دو روش زیر عمل کنید:
روش اول:
پیش از شماره مخاطب عدد 704 را شماره گیری نمایید. بطور مثال : 70409XXXXXXXXX
در این روش تلفن گویا با فرد مورد نظر شما تماس میگیرد. دریافتکننده تماس میتواند با شمارهگیری عدد “1” تماس را برقرار کند و هزینه آن را متقبل شود یا با شمارهگیری عدد “2” تماس را قطع کند.
روش دوم:
شماره کسی را که میخواهید هزینه تماس شما را متقبل شود بهصورت #شماره مقصد با صفر*704* شمارهگیری کنید. بطور مثال:
پس از آن، تلفن گویا با فرد مورد نظر تماس میگیرد و در صورت موافقت او با برعهدهگرفتن هزینه تماس شما، تماس برقرار میشود.
نکته:
- خدمات «میزبان تماس» برای مشترکان اعتباری فعال است و فقط مشترکان اعتباری میتوانند میزبان تماس مشترکان دائمی و اعتباری باشند. بنابراین تماسگیرنده، میتواند مشترک دائمی یا اعتباری باشد و دریافتکننده تماس (میزبان تماس) فقط میتواند مشترک اعتباری باشد.
- شما میتوانید از طریق کد #۷۰۴* ، افراد را در فهرست «مجاز» یا «غیرمجاز» استفاده از این خدمات در زمان برقراری ارتباط با شما قرار دهید.
- در صورتی که هر یک از سیمکارتهای مبدا و مقصد تماس به صورت یکطرفه مسدود باشد، نمیتواند از این خدمات استفاده کند.
- اگر دریافتکننده تماس از یکی از طرحهای تخفیفی ایرانسل استفاده کند، هزینه تماس بر اساس همان طرح و تعرفه تخفیفی از حساب او کسر خواهد شد.
- اگر مشترک میزبان تماس،در حالت رومینگ باشد امکان استفاده از این خدمات را نخواهد داشت.
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت