-
خدمات ارائه شده بر روی سرویس کودک و نوجوان:
امکان تعریف زمانهای مجاز استفاده کودک از سرویسهای اینترنت، تماس، پیامک و برنامههای کاربردی نصب شده روی تلفن همراه به صورت دلخواه
امکان دسترسی به سایتهای مناسب برای کودکان و نوجوانان مانند شبکه پویا، آپارات کودکان، کیهان بچهها، سرزمین مجازی کودکان، جزیره دانش و …
-
روش فعالسازی و غیر فعالسازی سرویس کودک و نوجوان
درحال حاضر تمامی والدینی که مشترک سیم کارت های ایرانسل هستند میتوانند از طریق سیمکارت خود (اگر سیمکارت والد و فرزند به نام والد باشد) و یا سیم کارت فرزندشان به صورت رایگان و با شماره گیری #1*1*543* و وارد نمودن اطلاعات لازم ، سرویس کودک و نوجوان را بر روی سیمکارتهای دائمی یا اعتباری ایرانسل فعال کرده و آن را به سیمکارت کودک و نوجوان تبدیل نمایند.
- برای فعالسازی کافیست کد دستوری #1*1*543* را شمارهگیری کنید.
- برای غیرفعالسازی کافیست کد دستوری #2*1*543* را شمارهگیری کنید.
-
انتخاب زمانهای مجاز استفاده کودک از سرویسهای اینترنت، تماس، پیامک
با شمارهگیری کد #2*543* از روی گوشی خود یا فرزندتان میتوانید ویژگی محدودیت زمانی اینترنت، تماس و پیامک را بر روی سیمکارت فرزند فعال کرد. با فعالسازی این ویژگی زمانهای برقراری تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت محدود خواهد شد.
انتخاب زمانهای مجاز استفاده کودک از سرویسهای اینترنت، تماس، پیامک در بازههای زمانی زیر امکانپذیر می باشد:
نکته:
- در صورت فعال کردن محدودیت زمانی، امکان برقراری تماس، ارسال پیامک یا استفاده از اینترنت همراه را فقط در بازه زمانی انتخاب شده خواهید داشت، در حالی که امکان دریافت تماس یا پیامک در تمامی ساعات و بدون محدودیت وجود دارد.
- فعالسازی و غیرفعالسازی این خدمات از طریق سیمکارت والدین تنها در صورتی امکانپذیر است که سیمکارت فرزند نیز به نام ایشان باشد (مالکیت هر دو سیمکارت به نام یک نفر باشد).
- فعالسازی و غیرفعالسازی محدودیت وبسایتها و محدودیت زمانی اینترنت، تماس و پیامک رایگان است.
- تعویض سیمکارت برای شمارههایی که خدمات «کودک و نوجوان» آنها فعال باشد، انجام نمیگیرد. بنابراین باید قبل از اقدام به تعویض سیمکارت، خدمات «کودک و نوجوان» را غیرفعال کنید.
- با فعالسازی این خدمات، اینترنت سیمکارت محدود به فهرستی از انواع سایتهای مخصوص کودک و نوجوان با محتوای متنوع و جذاب آموزشی، سرگرمی و …خواهد بود و کاربر امکان دسترسی به سایتهایی غیر از این فهرست را نخواهد داشت. جهت مشاهده فهرست وبسایتهای قابلدسترس میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت