-
روش های استفاده از سرویس خط به خط
برای انتقال اعتبار میتوانید از طریق روشهای زیر اقدام نمایید:
-
برنامه کاربردی ایرانسل من
مرحله 1:
لطفا گزینه “خدمات” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
در این قسمت گزینه ” شارژ برای دیگران ” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
در قسمت ” سرویس خط به خط ” گزینه ” شارژ خط به خط” را انتخاب نموده و سپس شماره مخاطب و مبلغ را جهت انتقال اعتبار در کادر مربوطه وارد و گزینه ارسال را اشاره نمایید.
مرحله 4:
در این مرحله پس از بررسی شماره دریافت کننده اعتبار و مبلغ مورد نظر گزینه ” بلی ” را جهت ادامه فرایند انتخاب نمایید.
مرحله 5:
با مشاهده این پیام، درخواست انتقال اعتبار با موفقیت انجام شده و نتیجه آن از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
مرحله 1:
لطفا گزینه “خدمات” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
در این قسمت گزینه ” شارژ برای دیگران ” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
در قسمت ” سرویس خط به خط ” گزینه ” شارژ خط به خط” را انتخاب نموده و سپس شماره مخاطب و مبلغ را جهت انتقال اعتبار در کادر مربوطه وارد و گزینه ارسال را اشاره نمایید.
مرحله 4:
در این مرحله پس از بررسی شماره دریافت کننده اعتبار و مبلغ مورد نظر گزینه ” بلی ” را جهت ادامه فرایند انتخاب نمایید.
مرحله 5:
با مشاهده این پیام، درخواست انتقال اعتبار با موفقیت انجام شده و نتیجه آن از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
-
کد دستوری
فعالسازی (ثبت نام و تعیین رمز) سرویس خط به خط
اگر اولین بار است که قصد انتقال اعتبار دارید، باید ابتدا با شمارهگیری یکی از کدهای دستوری #۱۴۲* یا #۳*۱*۵۵۵* از خط ایرانسلتان مسیر زیر را دنبال کنید و یک رمز انتقال اعتبار ۴ رقمی برای خود تعیین کنید.
انتقال اعتبار از طریق کد دستوری
امکان انتقال اعتبار ،پس از فعالسازی سرویس خط به خط با شمارهگیری یکی از کدهای دستوری #۱*۱۴۲* یا #۱*۳*۱*۵۵۵* از خط ایرانسلتان و دنبال کردن مسیر زیر امکان پذیر میباشد.
-
پیامک
فعالسازی (ثبت نام و تعیین رمز) سرویس خط به خط
اگر اولین بار است که قصد انتقال اعتبار دارید، باید ابتدا با ارسال عدد 12 در متن پیام کوتاه به سر شماره 1112 از خط ایرانسلتان و دنبال کردن مسیر زیر یک رمز انتقال اعتبار ۴ رقمی برای خود تعیین کنید.
انتقال اعتبار از طریق پیامک
امکان انتقال اعتبار ،پس از فعالسازی سرویس خط به خط از طریق پیام کوتاه مطابق با دستور زیر امکان پذیر می باشد.
اطلاعات زیر را به ترتیب از چپ به راست با جداسازی از طریق “:” در متن پیامک نوشته و به سر شماره 1112 ارسال نمایند.
1- شماره تلفن دریافتکننده اعتبار
2- مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)
3- شماره رمز ۴ رقمی انتقال اعتبار
مثال :
شماره رمز ۴ رقمی انتقال اعتبار : مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال):شماره تلفن دریافت کننده اعتبار
10000:1234:*******0935
-
-
روشهای تغییر رمز سرویس خط به خط
جهت تغییر رمز انتقال اعتبار میتوانید از طریق یکی از روشهای زیر اقدام نمایید:
-
پیامک
برای تغییر رمز خود، اطلاعات زیر را به ترتیب از چپ به راست با جداسازی از طریق “:” در متن پیامک نوشته و به سر شماره 1112 ارسال نمایند.
1- عدد 22 با فونت انگلیسی
2- رمز قدیمی
3- رمز جدید
4- تکرار رمز جدید
تکرار رمز جدید:رمز جدید:رمز قدیمی:22
به عنوان مثال اگر می خواهید رمز خود را از 1111 به 1234 تغییر دهید، باید دستور زیر را با یک پیام کوتاه به 1112 ارسال نمایید.
22:1111:1234:1234
-
کد دستوری
تغییر رمز انتقال اعتبار ،پس از فعالسازی سرویس خط به خط با شمارهگیری یکی از کدهای دستوری #۱۴۲* یا #۳*۱*۵۵۵* از خط ایرانسلتان و دنبال کردن مسیر زیر امکان پذیر میباشد.
-
-
فراموشی و بازیابی رمز سرویس خط به خط
با توجه به اینکه استفاده از روشهای کد دستوری و پیامک برای انتقال شارژ نیاز به رمز انتقال شارژ می باشد ، در صورتیکه رمز انتقال شارژ را فراموش کرده باشید می توانید از روشهای زیر جهت بازیابی و تعیین رمز جدید اقدام نمایید.
-
بازیابی رمز از طریق کد دستوری
در صورتیکه رمز انتقال شارژ را فراموش کرده باشید می توانید با شمارهگیری یکی از کدهای دستوری #۱۴۲* یا #۳*۱*۵۵۵* از خط ایرانسلتان و دنبال کردن مسیر زیر جهت بازیابی و تعیین رمز جدید اقدام نمایید.
-
بازیابی رمز از طریق تلفن گویا
در صورتیکه رمز انتقال شارژ را فراموش کرده باشید می توانید از طریق تماس با تلفن گویا 700 از خط ایرانسلتان و دنبال کردن مسیر زیر جهت بازیابی و تعیین رمز جدید اقدام نمایید.
-
نکات:
- برای کلیه مشترکان اعتباری و دائمی در تمامی روشها حداقل مبلغ قابلانتقال در هر تراکنش ۱۰۰ تومان و حداکثر ۱۰۰۰ تومان است.
- برای مشترکان اعتباری امکان انتقال شارژ شگفتانگیز وجود ندارد و صرفا میتوانند اعتبار موجود در حساب اصلی را به مشترکان اعتباری یا دائمی انتقال دهند.
- بعد از فعالسازی خدمات انتقال شارژ «خطبهخط» ، اگر به مدت ۳۶۵ روز از این خدمات استفاده نکنید، خدمات انتقال شارژ «خطبهخط» برای شما منقضی میشود و میتوانید برای فعالسازی مجدد خدمات، بعد از ثبتنام، اقدام به تعیین رمز با روش اولیه کنید.
- در هر بار انتقال شارژ، مبلغ ۵۰ تومان کارمزد از اعتبار موجود در حساب فرستنده، کسر میشود.
- برای مشترکان دائمی، حداکثر حدود مجاز در هر ماه از دوره قبض خود مبلغ ۵ هزار تومان است و در صورتی که صورتحساب تا موعد مقرر پرداخت نشده باشد، خدمات «خطبهخط» برای ایشان غیر فعال خواهد شد.
- در مواردی که از رومینگ سیمکارت خود در خارج از کشور استفاده میکنید، نمیتوانید از طریق روشهای پیامکی و کددستوری فعالسازی یا انتقال اعتبار انجام دهید، ولی دریافت شارژ از شمارهای دیگر برای شما امکانپذیر است.
- رمز انتخابی در خدمات «خطبهخط» باید ۴ رقمی باشد.
- تمامی پیامکهای ارسالی به ۱۱۱۲ باید با حروف انگلیسی نوشته شود.
- در صورتی که ۲۰ بار دستور «خطبهخط» را با رمز اشتباه ارسال کنید، این خدمات برای شما مسدود میشود و برای فعالسازی مجدد آن لازم است از طریق مراکز ارتباط با ایرانسل اقدام کنید.
- در صورتی که امکان انتقال اعتبار به شماره خاصی را نداشته باشید، این احتمال وجود دارد که آن شماره را در لیست غیرمجاز خود قرار داده باشید. بنابراین جهت حذف شماره از لیست غیرمجاز میتوانید با گرفتن یکی از کدهای دستوری #۱*۱۴۲* یا #۱*۳*۱*۵۵۵* از خط ایرانسلتان، اقدام به حذف شماره مورد نظر از لیست غیرمجاز خود کنید.
- برای دریافت ۵ تراکنش آخر در خدمات «خطبهخط» می توانید تلفن گویای ۷۰۰ را شمارهگیری کنید و سپس در منوی «بررسی محصولات و خدمات»، گزینه «خدمات انتقال شارژ » را انتخاب کنید. در ادامه، یک پیامک حاوی اطلاعات زمان و مبلغ ۵ شارژ انتقالیافته آخر را دریافت میکنید.
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت