-
روش استفاده از سرویس میزبان پیامک
برای استفاده از این سرویس شماره مخاطبی را که می خواهید به ایشان پیام ارسال کنید و هزینه پیامک را متقبل شود با پیش شماره 704 در کادر شماره مخاطب پیامک وارد نمایند (برای مثال 704093XXXXXXXX).
پس از آن سیستم با ارسال یک پیامک، گیرنده را مطلع میکند و در صورت موافقت او با تقبل هزینه، پیامک شما ارسال میشود.
-
شرایط و ضوابط استفاده از سرویس میزبان پیامک
- پیامک ارسالی توسط سیستم به مخاطب برای رد یا پذیرش درخواست با فرمت “شماره مشترک ارسال کننده 7042” ارسال میگردد
- با افزودن شمارههای موردنظر خود در فهرست «مجاز»، هزینه پیامکهای دریافتی از سوی این افراد را به طور خودکار پرداخت خواهید کرد. کافیست عدد 6 را در پاسخ به درخواست فرستنده ارسال نمایید .همچنین می توانید جهت مشاهده شماره های فهرست مجاز حرف P را از طریق پیام کوتاه به شماره 7040 ارسال نمایید.
- جهت حذف شماره از فهرست «مجاز» دستور “C<فاصله> شماره تلفن همراه مورد نظر” را از طریق پیام کوتاه به شماره 7040 ارسال فرمایید.
برای مثال: C 093XXXXXXXX
- با افزودن شمارههای موردنظر در فهرست «غیرمجاز»، درخواست پرداخت هزینه پیامک از سوی این اشخاص برای شما ارسال نخواهد شد،کافیست عدد 8 را در پاسخ به درخواست فرستنده ارسال کنیدو یا دستور” B <فاصله> شماره تلفن همراه مورد نظر” خود را از طریق پیام کوتاه به شماره 7040 ارسال کنید.
برای مثال: B 093XXXXXXXX
- جهت مشاهده شماره های فهرست غیر مجاز حرف Q را از طریق پیام کوتاه به شماره 7040 ارسال نمایید.
- جهت حذف شماره از فهرست «غیر مجاز» دستور “R<فاصله> شماره تلفن همراه مورد نظر” را از طریق پیام کوتاه به شماره 7040 ارسال فرمایید.
برای مثال: R 093XXXXXXXX
- هزینه ارسال پیامک فارسی 115 ریال و هزینه ارسال پیامک انگلیسی 209 ریال در سرویس میزبان پیامک برای مشترکان اعتباری می باشد.
- هزینه ارسال پیامک فارسی 89 ریال و هزینه ارسال پیامک انگلیسی 212 ریال در سرویس میزبان پیامک برای مشترکان دائمی می باشد.
- در صورتیکه در وضعیت رومینگ باشید، استفاده از تمامی مزایای این سرویس اعم از قبول یا رد درخواست، افزودن شماره به فهرست مجاز یا غیرمجاز و… مطابق با تعرفه های رومینگ محاسبه میگردد.
- در حال حاضر سرویس میزبان پیامک ایرانسل به صورت خودکار برای سیم کارت های اعتباری فعال میباشد. بدین ترتیب در صورت نداشتن اعتبار کافی در حسابشان برای ارسال پیامک، سیستم به صورت خودکار از سوی فرستنده پیامک، درخواست پرداخت هزینه را به مخاطب ارسال کرده و در صورت موافقت وی برای تقبل هزینه، پیامک ارسال می گردد.
- در صورت درخواست جهت غیرفعالسازی این سرویس، کلمه LAGHV را در متن پیام کوتاه نوشته و به ۷۰۶۰ ارسال کنید.همچنین برای فعالسازی مجدد سرویس، کلمه OZV را به ۷۰۶۰ ارسال کنید.
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت