-
روش فعالسازی و غیر فعالسازی سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل
- برای فعالسازی کافیست کد دستوری #۱*۵*۴*۵۵۵* را شمارهگیری کنید.
- برای غیرفعالسازی کافیست کد دستوری #۴*۵*۴*۵۵۵* را شمارهگیری کنید.
-
شرایط استفاده از پیام گیر صوتی
زمانی که سرویس پیام گیر صوتی خود را فعال کرده و شخصی با شما تماس بگیرد ،چنانچه امکان پاسخ به تماس او را نداشته باشید ،صدای شما یا پیغام پیش فرض شبکه را می شنود و باید بعد از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارد.
در این حالت، شما پیام کوتاهی مبنی بر دریافت یک پیغام صوتی از شماره 710 دریافت خواهید کرد ، که از شما می خواهد برای گوش دادن به پیغام صوتی خود از طریق تلفن همراهتان با شماره 710 تماس بگیرید و پیغام گفتاری ضبط شده را گوش دهید. حال اگر تماس گیرنده بدون گذاشتن پیغام ، تماس خود را قطع کند، شما یک پیام کوتاه از شماره شخص تماس گیرنده دریافت خواهید کرد که تاریخ و زمان تماس او را به شما نشان خواهد داد.
-
ویژگیهای پیام گیر صوتی
- این سرویس قابلیت ذخیره ۳۰ پیام ۱۲۰ ثانیهای را دارد.
- در صورت انتقال تماسهایتان به پیامگیر صوتی، دیگر نمیتوانید آنها را به یک شماره دیگر منتقل کنید.
- برای استفاده از پیامگیر صوتی ایرانسل نیازی به گوشی هوشمند ندارید.
مدت زمانی که پیامها در پیامگیر صوتی ایرانسل ذخیره میمانند به شرح زیر است:
- پیامهایی که شنیده نشده باشند: تا ۲ روز
- پیامهایی که شنیده شده باشند: تا ۷ روز
تنظیمات شخصی
پیام گیر صوتی امکان اعمال تنظیمات شخصی را به شما می دهد.بدین ترتیب که بعد از تماس با شماره 710 باید یک رمز ورود 4 رقمی برای خود تنظیم کنید و همچنین می توانید یک پیغام خوش آمد گویی با صدای خود ضبط کنید.
- شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید رمز ورود خود را تغییر دهید.
- خوش آمد گویی می تواند ترکیبی از موزیک و صدای شما نیز باشد. حداکثر زمان این پیغام 240 ثانیه است.
نکته :
- فعالسازی این خدمات برای تمامی مشترکان رایگان است و برای شنیدن پیامهای صوتیتان از خط ایرانسل خود، هزینهای پرداخت نمیکنید.
- امکان استفاده از خدمات «پیامگیر صوتی» در حالت رومینگ وجود دارد و اگر تماسهای دریافتی شما در حالت رومینگ به پیامگیر صوتی منتقل شود، هزینه این انتقال تماس، طبق تعرفه رومینگ برای شما منظور خواهد شد.
- مشترکانی که خدمات «پیام گیر صوتی» را فعال کردهاند، در صورت بررسی وضعیت انتقال تماس (دایورت) در گوشی خود، شماره 9377010000 را مشاهده مینمایند.
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت