سرویس پیام‌ گیر صوتی ایرانسل

خانه محصولات و خدمات سرویس پیام‌ گیر صوتی ایرانسل
«پیام‌گیر صوتی» یک پیغام‌گیر شخصی است که در اختیار مشترکان ایرانسل است. با استفاده از این خدمات، در زمان‌هایی که خارج از محدوه پوشش شبکه ایرانسل هستید، قادر به پاسخ‌گویی نیستید یا تلفن همراهتان خاموش است، تماس‌گیرندگان می‌توانند به سیستم «پیام‌گیر صوتی» شما متصل شوند و برای شما پیامی صوتی بگذارند. در این صورت هر زمان که مایل بودید، می‌توانید به پیام‌های صوتی خود گوش دهید.
  • روش فعالسازی و غیر فعالسازی سرویس پیام‌ گیر صوتی ایرانسل
    • برای فعال‌سازی کافیست کد دستوری #۱*۵*۴*۵۵۵* را شماره‌گیری کنید.
    • برای غیرفعال‌سازی کافیست کد دستوری #۴*۵*۴*۵۵۵* را شماره‌گیری کنید.
  • شرایط استفاده از پیام گیر صوتی

    زمانی که سرویس پیام گیر صوتی خود را  فعال کرده و شخصی با شما تماس بگیرد ،چنانچه امکان پاسخ به تماس او را نداشته باشید ،صدای شما یا پیغام پیش فرض  شبکه را می شنود و باید بعد از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارد.

    در این حالت، شما پیام کوتاهی مبنی بر دریافت یک پیغام صوتی از شماره 710 دریافت خواهید کرد ، که از شما می خواهد برای گوش دادن به پیغام صوتی خود از طریق تلفن همراهتان با شماره 710 تماس بگیرید و پیغام‌ گفتاری ضبط شده را گوش دهید. حال اگر تماس گیرنده بدون گذاشتن پیغام ، تماس خود را قطع کند، شما یک پیام کوتاه از شماره شخص تماس گیرنده دریافت خواهید کرد که تاریخ و زمان تماس او  را به شما نشان خواهد داد.

  • ویژگی‌های پیام گیر صوتی
    • این سرویس قابلیت ذخیره  ۳۰ پیام  ۱۲۰ ثانیه‌ای را دارد.
    • در صورت انتقال تماس‌هایتان به پیام‌گیر صوتی، دیگر نمی‌توانید آنها را به یک شماره دیگر منتقل کنید.
    • برای استفاده از پیام‌گیر صوتی ایرانسل نیازی به گوشی هوشمند ندارید.

    مدت زمانی که پیام‌ها در  پیام‌گیر صوتی ایرانسل ذخیره می‌مانند به شرح زیر است:

    • پیام‌هایی که شنیده نشده باشند: تا ۲ روز
    • پیام‌هایی که شنیده شده باشند: تا ۷ روز

     

    تنظیمات شخصی

    پیام گیر صوتی امکان اعمال تنظیمات شخصی را به شما می دهد.بدین ترتیب که بعد از تماس با شماره 710 باید یک رمز ورود 4 رقمی برای خود تنظیم کنید و همچنین می توانید یک پیغام خوش آمد گویی با صدای خود ضبط کنید.

    • شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید رمز ورود خود را تغییر دهید.
    • خوش آمد گویی می تواند ترکیبی از موزیک و صدای شما نیز باشد. حداکثر زمان این پیغام 240 ثانیه است.

  نکته :

  • فعال‌سازی این خدمات برای تمامی مشترکان رایگان است و برای شنیدن پیام‌های صوتی‌تان از خط ایرانسل خود، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.
  • امکان استفاده از خدمات «پیام‌گیر صوتی» در حالت رومینگ وجود دارد و اگر تماس‌های دریافتی شما در حالت رومینگ به پیام‌گیر صوتی منتقل شود، هزینه این انتقال تماس، طبق تعرفه رومینگ برای شما منظور خواهد شد.
  • مشترکانی که خدمات «پیام گیر صوتی» را فعال کرده‌اند، در صورت بررسی وضعیت انتقال تماس (دایورت) در گوشی خود، شماره 9377010000 را مشاهده می‌نمایند.

آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟

۵۰۰ کارکتر مجاز است

مطالب مرتبط