-
روش های تبدیل سیمکارت اعتباری به سیمکارت دائمی
شماره گیری کد دستوری
- ۷۰#*
- ۹#*۱*۵۵۵*
برنامه کاربردی ایرانسل من
(خدمات > تبدیل به دایمی>تایید شرایط و ضوابط>تایید>انتخاب گزینه بلی/خیر>انتخاب روش پرداخت)
مرحله ۱:
لطفا منوی “خدمات ” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
گزینه ” تبدیل به دایمی” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
پس از مطالعه و تایید شرایط و ضوابط، گزینه ” تبدیل به دائمی” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
پس از مشاهده هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، گزینه ” تایید “ را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
در این قسمت سقف مصرف شما نمایش داده شده و در صورت تمایل به افزایش آن گزینه بلی و در غیر این صورت گزینه خیر را انتخاب نمایید.
مرحله ۶:
جهت پرداخت هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی یکی از روش های پرداخت را انتخاب نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “خدمات ” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
گزینه ” تبدیل به دایمی” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
پس از مطالعه و تایید شرایط و ضوابط، گزینه ” تبدیل به دائمی” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
پس از مشاهده هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، گزینه ” تایید “ را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
در این قسمت سقف مصرف شما نمایش داده شده و در صورت تمایل به افزایش آن گزینه بلی و در غیر این صورت گزینه خیر را انتخاب نمایید.
مرحله ۶:
جهت پرداخت هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی یکی از روش های پرداخت را انتخاب نمایید.
وب اپلیکیشن ایرانسل من(PWA)
(خدمات> تبدیل به دائمی> تایید شرایط و ضوابط و انتخاب گزینه ” تبدیل به دائمی” >انتخاب گزینه بلی/خیر>انتخاب روش پرداخت)
مرحله ۱:
لطفا منوی “خدمات ” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
گزینه ” تبدیل به دائمی” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
پس از مطالعه و تایید شرایط و ضوابط، گزینه ” تبدیل به دائمی” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
در این قسمت سقف مصرف شما نمایش داده شده و در صورت تمایل به افزایش آن گزینه بلی و در غیر این صورت گزینه خیر را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
جهت پرداخت هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی یکی از روش های پرداخت را انتخاب نمایید.
مرحله ۱:
لطفا منوی “خدمات ” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله ۲:
گزینه ” تبدیل به دائمی” را انتخاب نمایید.
مرحله ۳:
پس از مطالعه و تایید شرایط و ضوابط، گزینه ” تبدیل به دائمی” را انتخاب نمایید.
مرحله ۴:
در این قسمت سقف مصرف شما نمایش داده شده و در صورت تمایل به افزایش آن گزینه بلی و در غیر این صورت گزینه خیر را انتخاب نمایید.
مرحله ۵:
جهت پرداخت هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی یکی از روش های پرداخت را انتخاب نمایید.
مراجعه به مراکز فروش و خدمات ایرانسل ، مراکز ارتباط با ایرانسل و نمایندگیها
-
نکات تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی
- هزینه پایه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ۵۰٬۰۰۰ تومان است و شما میتوانید با هر کدام از روش های تبدیل سیمکارت اعتباری به سیمکارت دائمی، از قیمت تخفیفی اختصاصی خود مطلع شوید. هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی با توجه به الگوی مصرف و کارکرد هر مشترک، در نظر گرفته خواهد شد.
- پس از درخواست تبدیل سیمکارت، خط اعتباری شما ظرف مدت ۲۴ ساعت به دائمی تبدیل میشود.
-
مانده اعتبار حساب سیمکارت اعتباری مشترک و بستههای افزایشی اصلی به حساب سیمکارت دائمی منتقل خواهد شد. این موضوع شامل شارژ شگفتانگیز نیز خواهد بود. با اینحال، شارژ شگفتانگیزی که بهصورت هدیه به مشترک اختصاص یافته باشد، بستههای رومینگ، کلیه بستههای هدیه، موارد ذکر شده در قسمت »پیشنهادها «، طرحهای تشویقی موجود و آتی، اعتبار موجود در کیفدیجیتال(جیب جت) و بستههای ترکیبی شخصیسازی شده از جمله بوم و بوم پلاس قابل انتقال نیست. علاوه بر این، اشتراک سرویس پیشواز نیز لغو میشود و آهنگهای پیشواز فعال در حسابکاربری حذف خواهند شد.
- تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی بازگشت ناپذیر میباشد و در زمانی که مشترک اقدام به تقاضا برای دریافت این سرویس مینماید فرایند تبدیل سیمکارت اعتباری او به دائمی آغاز شده و هزینههای دریافتی غیر قابل بازگشت میباشند.
- برای اطلاعات بیشتر به صفحه ضوابط و شرایط تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی مراجعه کنید.
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت