-
برنامه کاربردی ایرانسل من
در این روش لازم است ابتدا با یک شماره ایرانسل که اطمینان دارید با کد ملی خود ثبت نام نموده اید، وارد برنامه کاربردی ایرانسل من شوید.
(صفحه اصلی > سایر > پرونده > اطلاعات حساب > مشاهده سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده>انتخاب کردن روش دریافت رمز یکبار مصرف > وارد کردن رمز)
مرحله 1:
لطفا منوی “سایر ” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
در این قسمت ، گزینه ” پرونده ” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
درقسمت “اطلاعات حساب” گزینه” مشاهده سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده” را انتخاب نمایید.
مرحله 4:
لطفا روش دریافت رمز یکبار مصرف خود را برای تائید و ادامه درخواست، انتخاب نمایید.
مرحله 5:
رمز دریافتی را در این قسمت وارد و گزینه ” ورود ” را انتخاب نمایید.
مرحله 6:
در این قسمت می توانید سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده با کد ملی خود را مشاهده نمایید.
مرحله 1:
لطفا منوی “سایر ” در پایین صفحه اصلی برنامه کاربردی ایرانسل من را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
در این قسمت ، گزینه ” پرونده ” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
درقسمت “اطلاعات حساب” گزینه” مشاهده سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده” را انتخاب نمایید.
مرحله 4:
لطفا روش دریافت رمز یکبار مصرف خود را برای تائید و ادامه درخواست، انتخاب نمایید.
مرحله 5:
رمز دریافتی را در این قسمت وارد و گزینه ” ورود ” را انتخاب نمایید.
مرحله 6:
در این قسمت می توانید سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده با کد ملی خود را مشاهده نمایید.
-
وب اپلیکیشن ایرانسل من (PWA)
در این روش لازم است ابتدا با یک شماره ایرانسل که اطمینان دارید با کد ملی خود ثبت نام نموده اید، وارد وب اپلیکیشن ایرانسل من (PWA) شوید.
(صفحه اصلی > سایر > مشاهده سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده> انتخاب کردن روش دریافت رمز یکبار مصرف > وارد کردن رمز)
مرحله 1 :
لطفا منوی “سایر ” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من(PWA) را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
درقسمت “تاریخچه” گزینه” مشاهده سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
لطفا روش دریافت رمز یکبار مصرف خود را برای تائید و ادامه درخواست، انتخاب نمایید.
مرحله 4:
کد شش رقمی دریافتی را در این قسمت وارد و گزینه ” تایید ” را انتخاب نمایید.
مرحله 5:
در این قسمت می توانید سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده با کد ملی خود را مشاهده نمایید.
مرحله 1 :
لطفا منوی “سایر ” در پایین صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من(PWA) را انتخاب نمایید.
مرحله 2:
درقسمت “تاریخچه” گزینه” مشاهده سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده” را انتخاب نمایید.
مرحله 3:
لطفا روش دریافت رمز یکبار مصرف خود را برای تائید و ادامه درخواست، انتخاب نمایید.
مرحله 4:
کد شش رقمی دریافتی را در این قسمت وارد و گزینه ” تایید ” را انتخاب نمایید.
مرحله 5:
در این قسمت می توانید سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده با کد ملی خود را مشاهده نمایید.
-
مراجعه به مراکز فروش و خدمات و ارتباط با ایرانسل
مالک سیم کارت می تواند به همراه مدرک شناسایی معتبر به یکی از مراکز فروش و خدمات ایرانسل و مراکز ارتباط با ایرانسل مراجعه نماید.
-
سامانه استعلام مشترکین ایرانسل
با توجه به شرایط کنونی و نیاز مشترکین حقیقی جهت حصول اطمینان از مالکیت خطوط خود، گزینه سامانه استعلام مشترکین ایرانسل به منو #80* اضافه شده است.در صورت مطابقت سیم کارت و کد ملی وارد شده، مشترک مالک سیم کارت می باشد.
مرحله 1 :
شماره گیری کد دستوری #80*
مرحله 2:
وارد کردن کد ملی فردی که سیم کارت به نام ایشان ثبت نام شده است.
نکته:
آیا مطالب ارائه شده برای شما مفید بود؟
در صورتی که نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید، با استفاده از روشهای زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید
با انتخاب در پایین صفحهٔ وبسایت، سوالهایتان را آنلاین از ما بپرسید!
میتوانید در منوی سمت راست اپلیکیشن ایرانسلمن، در قسمت «ارتباط با ما» یا «چت آنلاین» درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.
میتوانید سوالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با منشن کردن irancellsupport@ در توییتر مطرح کنید؛ ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.
از طریق سامانه هوشمند پشتیبانی و راهنمایی ایرانسل با نام کاربری irancellcrmbot@ در پیامرسان گپ هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن میتوانید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات و خدمات ایرانسل و یا ارجاع و پیگیری درخواستهای خود اقدام کنید.
در اینستاگرام برای تماس با همکاران ما و مطرحکردن پرسشها، درخواستها، پیشنهادها و انتقادهایتان دو راه ارتباطی وجود دارد:
۱. صفحه رسمی شرکت ایرانسل (irancell@) که در آن میتوانید علاوه بر مشاهده آخرین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات، مسابقهها و جشنوارهها و طرحهای تخفیفی و … پرسش، درخواست یا پیام خود را برای همکاران ما بفرستید تا در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.
۲. صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (irancell_help@) که وظیفه اصلیاش پاسخگویی به پرسشها و مشکلات احتمالی شماست. آموزشها و اطلاعرسانیهای مختلفی که همه به نوعی سعی در پاسخ به پرسشهای متداول شما دارند نیز در این صفحه قرار داده میشوند.
تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت
برای دریافت خدمات تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ میتوانید از طریق خطوط زیر با همکاران ما در تماس باشید.
- تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
- تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت