۱۱ بهمن ۱۴۰۰ . ۱۴:۴۱

هدایای ویژۀ ایرانسل برای دهۀ فجر اعلام شد

هدایای ویژۀ ایرانسل برای دهۀ فجر اعلام شد

ایرانسل به مناسبت دهۀ فجر انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای، شامل بستۀ اینترنت هدیۀ ۴۳ گیگابایتی و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هدیۀ بستۀ اینترنت و بستۀ مکالمۀ ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه کرده است.

هدیۀ شگفت‌انگیز ۴۳ گیگابایتی

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن، می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بستۀ اینترنت هدیۀ ۴۳ گیگابایتی، امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی دهۀ فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد.

مهلت استفاده از این بستۀ هدیه، تا پایان همان روز است.

هدیۀ مکالمۀ ۵+۵۰

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهۀ فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است. بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ مکالمۀ پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

اخبار مرتبط