۲۵ شهريور ۱۳۹۹ . ۱۷:۰۶

دومین بستۀ اینترنت هدیه معلمان فعال شد

دومین بستۀ اینترنت هدیه معلمان فعال شد

دومین بستۀ اینترنت رایگان ۲۰ گیگابایتی ایرانسل برای معلمان، فعال شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به شیوع بیماری کرونا و رواج آموزش و تدریس آنلاین در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، این بسته با هدف تسهیل در فرایند ارائۀ محتواهای آموزشی، به معلمان ارائه شده است.

این بسته، برای استفاده از خدمات اینترنتِ‌همراهِ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای حدود ۱۵۰هزار معلم ایرانسلی، بر اساس فهرست ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فعال شده است و معلمان ارجمند می‌توانند از بامداد امروز ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۹، به مدت سه ماه، از آن استفاده کنند.

بسته‌های هدیه فعال شده برای معلمان گرامی، از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» قابل مشاهده و میزان مصرف آنها نیز قابل بررسی است. بسته‌هایی که از قبل فعال شده‌اند، پس از اتمام حجم بستۀ ۲۰ گیگابایتی هدیه، یا بعد از پایان مهلت استفاده از این بسته، در دسترس خواهند بود. بسته‌های اینترنتی که در این مدت، مهلت استفاده از آن‌ها به پایان می‌رسد، قابل تمدید نخواهند بود. ایرانسل، در فروردین ماه سال جاری (۱۳۹۹) نیز، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بستۀ اینترنت رایگان مشابهی را به معلمان ارجمند، اختصاص داده بود.

اخبار مرتبط