۲۹ شهريور ۱۳۹۴ . ۱۱:۱۰

مشکلات نسخه ۹ سیستم عامل iOS

مشکلات نسخه ۹ سیستم عامل iOS

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با انتشار اطلاعیه‌ای از مشترکان خواست تا زمان برطرف نشدن مشکل نسخه ۹ سیستم عامل iOS، از ارتقا به این سیستم عامل خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این شرکت در حال پیگیری با مراجع مربوطه است تا نواقص این نسخه از سیستم عامل شرکت اپل در خصوص اختلال در استفاده از شبکه LTE/4G برطرف شود.

نسخه ۹ سیستم عامل iOS چهارشنبه شب منتشر شد. ایرانسل طی پیامکی به مشترکان شبکه نسل چهارم تلفن همراه که از آیفون و آیپد استفاده می‌کنند، اعلام کرد: «به اطلاع می‌رساند که با عرضه نسخه ۹ سیستم عاملiOS ، کاربران برخی از اپراتورها در برخی از کشورهای جهان در استفاده از شبکه LTE/۴G با مشکل مواجه شده‌اند. ایرانسل برای حل این مشکل کاربران خود، در حال پیگیری موضوع با مراجع مربوطه است. به منظور جلوگیری از اختلال در استفاده از شبکه نسل ۴ ایرانسل، پیشنهاد میکنیم تا حل مشکل از سوی اپل، از ارتقای سیستم عامل iOS خود به نسخه ۹ خودداری بفرمایید. به محض برطرف شدن مشکل، شما را مطلع خواهیم کرد».