۱۶ شهريور ۱۳۹۲ . ۱۱:۰۵

مرکزخدمات اختصاصی ایرانسل در قم

مرکزخدمات اختصاصی ایرانسل در قم

با هدف بهبود سرویس دهی به مشترکان شبکه تلفن همراه ایرانسل در استان قم، مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در شهر قم، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مرکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکان سیم‌کارت اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS وMMS ، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.


متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۳ روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی میدان جهاد، خیابان ۱۹ دی، نبش کوچه ۲۵، عمارت محمد،  خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در قم دریافت کنند.


گفتنی است؛ با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکان با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی و موقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.


از سوی دیگر، تمامی مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی “ایرانسل من”، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان پذیر است.


علاقه مندان می توانند با مراجعه به صفحه برنامه کاربردی «ایرانسل من» این برنامه را دریافت نمایند. مشترکان برای استفاده از این برنامه، به رمز عبور نسخه وب ایرانسل‌من ایرانسل خود نیاز دارند که می‌توانند با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.


علاوه بر این؛ مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس نسخه وب ایرانسل‌من و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکان، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.


همچنین کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته نیز آماده پاسخگویی به مشترکان و متقاضیان می باشند.

اخبار مرتبط