مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در کرج افتتاح شد
با هدف بهبود سرویس دهی به مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل در شهر کرج و استان البرز، مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در کرج افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مرکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارتهای ایرانسل، تعویض سیم کارت، پیگیری دریافت سیمکارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، فروش و فعال سازی اینترنت وایمکس ایرانسل، صدورریزمکالمات برای مشترکان سیمکارت اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS و MMS ، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه و وایمکس نیز به متقاضیان ارائه میشود.
متقاضیان میتوانند از ساعت ۹ تا ۱۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۳ روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی میدان شهدا، ساختمان سلوک، طبقه اول، شماره ۲۲، خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در کرج دریافت کنند.
گفتنی است؛ با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکان با شماره گیری کد دستوری به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانهای دریافت کنند.
از سوی دیگر، تمامی مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی “ایرانسل من”، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بستههای افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان پذیر است.
مشترکان برای استفاده از برنامه کاربردی “ایرانسل من”، به رمز عبور نسخه وب ایرانسلمن ایرانسل خود نیاز دارند که می توانند با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
علاوه بر این؛ مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره میتوانند با استفاده از سرویس نسخه وب ایرانسلمن و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکان، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.
همچنین کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته نیز آماده پاسخگویی به مشترکان و متقاضیان هستند.