۱۰ مرداد ۱۳۹۰ . ۲۲:۱۲

پرداخت کمکهای نقدی مشترکان ایرانسل به کمیته امداد از طریق تلفن همراه ممکن شد

پرداخت کمکهای نقدی مشترکان ایرانسل به کمیته امداد از طریق تلفن همراه ممکن شد

در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و با مشارکت ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی (ره)، پرداخت کمک های نقدی و صدقات مشترکان ایرانسل به کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق تلفن همراه ممکن شد.

پرداخت کمک‌های نقدی مشترکان ایرانسل به کمیته امداد

با مشارکت ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی (ره)
پرداخت کمک‌های نقدی مشترکان ایرانسل به کمیته امداد از طریق تلفن همراه ممکن شد    

  در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و با مشارکت ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی (ره)، پرداخت کمک های نقدی و صدقات مشترکان ایرانسل به کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق تلفن همراه ممکن شد.   به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این سامانه، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و با امضای قرارداد همکاری میان آقای سعید ستاری –معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)- و مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در مراسمی که روز گذشته در مجتمع ولایت کمیته امداد برگزار شد، آغاز به کار می کند.
براساس این گزارش، ایرانسل در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، بستر لازم را برای این حرکت خیرخواهانه فراهم ساخته تا مشترکان به آسانی، در هر لحظه و هر کجا کمک های نقدی خود را از طریق گوشی تلفن همراه خویش به نیازمندان اهدا کنند.
در این مراسم، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سخنانی گفت: امروز و با امضای این قرارداد همکاری، فصل جدیدی از فعالیت های مشارکتی کمیته امداد در جهت جذب منابع و کمک های مردمی آغاز می شود.
به گفته سعید ستاری، با عقد این قرارداد همکاری بین ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی(ره) گامی بلند، روزآمد و با تاثیر گذاری فوق العاده در گسترده کل کشور برای جذب مشارکت های مردمی از طریق مجموعه مشترکان شبکه تلفن همراه ایرانسل برداشته شده است.   مهندس دزفولی نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: کد کوتاه اصلی ۸۱۳۳ برای این سرویس در نظر گرفته شده که مشترکان ایرانسل می‌توانند با ارسال پیام کوتاه رایگان و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک‌های خود را به این نهاد اهدا کنند.   مدیرعامل ایرانسل با تاکید بر اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته، گفت: این سامانه کاملا براساس نیات خیرخواهانه و ایفای بخشی از مسئولیت اجتماعی ایرانسل راه‌اندازی شده است. وی تصریح کرد: با ارسال پیام کوتاه به شماره ۸۱۳۳، پیام کوتاهی برای تائید مبلغی که مشترکان در نظر دارند به کمیته امداد کمک کنند، به طور خودکار برای آنها ارسال می‌شود که پس از تائید نهایی از سوی مشترک، این مبلغ از میزان شارژ مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری کسر و به صورتحساب مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی اضافه می‌شود.

اخبار مرتبط