۱۸ آبان ۱۳۹۵ . ۲۱:۴۱

بازدید وزیر ارتباطات عراق از ایرانسل

بازدید وزیر ارتباطات عراق از ایرانسل

در بازدید وزیر ارتباطات عراق از ایرانسل تاکید شد: افزایش همکاری ارتباطی ایران و عراق برای ارتقای کیفیت ارتباطات اربعین

در بازدید وزیر ارتباطات عراق از ایرانسل تاکید شد
افزایش همکاری ارتباطی ایران و عراق برای ارتقای کیفیت ارتباطات اربعین
معانی کاظم حسن راشد، وزیر ارتباطات عراق و هیئت همراه، روز دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید و با مدیرعامل و جمعی از مدیران ایرانسل گفت‌وگو کردند. در آستانه اربعین حسینی (ع)، این دیدار هم رنگ و بوی اربعینی داشت.

در این دیدار، علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل با ارائه آمار رشد مصرف دیتا و تعداد کاربران پهن‌باند، بر ویژگی‌های منحصربه‌فرد ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران و نوآورترین اپراتور ایرانی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ایرانسل در مراسم اربعین سال ۹۴ بیشترین ترافیک شبکه را داشته است افزود: به طور کلی با توجه به بالا بودن حجم ترافیک شبکه در ایام اربعین حسینی، تلاش ایرانسل در این راستا قرار گرفته تا با برقراری لینک‌های مستقیم، کیفیت سرویس به مشترکان را همواره در وضعیت مطلوب حفظ کند.

دو طرف همچنین در زمینه خدمات رومینگ و برقراری سرویس‌های مورد نیاز برای زائران ایرانی در عتبات عالیات بحث و گفت‌وگو کردند.
همچنین در این دیدار، ایرانسل اعلام آمادگی کرد تا با توجه به وجود اشتراکات فرهنگی دو کشور و حجم عظیم محتوای تولید شده طی سال‌های اخیر، در انتقال دانش و ارائه محتوا با طرف عراقی از طریق شرکت‌های دانش بنیان همکاری کند تا محتوای مذکور امکان ارائه در کشور عراق را پیدا کند.

در حوزه پرداخت موبایلی نیز توافق شد تا دو طرف مطالعات خود را برای بررسی امکان انتقال شارژ و اعتبار بین مشترکان دو طرف از طریق کیف پول موبایلی آغاز کنند.
همچنین در حوزه توسعه نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه و نیز نگهداری شبکه دو طرف اعلام آمادگی کردند تا برای انتقال دانش و تجربه به اپراتورهای عراقی و ایجاد زمینه برای استفاده از دانش انباشته در این زمینه همکاری لازم صورت گیرد.
در این دیدار همچنین تمبر یادبود وزارت ارتباطات عراق به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهدا شد.

اخبار مرتبط