۸ تير ۱۳۹۲ . ۲۱:۲۷

ایزوی «ارزش برند» و نشان ارزشمند دیگری برای ایرانسل

ایزوی «ارزش برند» و نشان ارزشمند دیگری برای ایرانسل

ایرانسل ایزوی «ارزش برند» و «نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان» را دریافت کرد

در ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور – آیتک –، ایرانسل موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، ایزو ۱۰۶۶۸، نشان برند محبوب مشتریان و نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات گردید.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، نشان بین المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات (TBA) و نشان برند محبوب مشتریان (PCB) بر اساس ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های چندین ماهه دبیرخانه ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور به ایرانسل اهدا شد.


ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور، شامگاه پنجم تیرماه با حضور جمشید پژویان – رییس شورای رقابت و هادی غنیمی فرد – رییس شبکه سراسری خانه‌های صنعت و معدن کشور و بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از روسا و مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


گفتنی است، پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، با ارزیابی بر اساس هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت، عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور را به ایرانسل اعطا کرده بود.