۲۰ شهريور ۱۳۹۵ . ۱۶:۳۷

ایرانسل برترین اپراتور نمایشگاه ایرانکام مشهد شد

ایرانسل برترین اپراتور نمایشگاه ایرانکام مشهد شد

در پایان نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و ماشین‌های اداری و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند، «ایرانکام ۹۵»، ایرانسل به عنوان برترین اپراتور در زمینه اطلاع‌رسانی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این نمایشگاه ایرانسل با حضور در سالن فردوسی به ارائه آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود به‌ویژه در زمینه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) و اینترنت باندپهن همراه پرداخت و نیز اطلاعات و راهنمایی لازم در زمینه طرح ترابردپذیری شماره‌های همراه را در اختیار بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار داد که مورد استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در پایان این نمایشگاه، غرفه ایرانسل به‌عنوان غرفه نمونه در زمینه اطلاع‌رسانی انتخاب و لوح تقدیری به همین مناسبت به این اپراتور اعطا شد.

ایرانسل با ارائه گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت ثابت و همراه در ایران، تاکنون ۲۷۲ شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش شبکه نسل چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) قرار داده است. این عدد برای مناطق تحت پوشش اینترنت نسل سوم همراه (3G) به ۱۱۶۳ می‌رسد.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و ماشین‌های اداری و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند، «ایرانکام ۹۵»، از ۱۲ تا ۱۶ شهریور ۹۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد، با تمرکز بر حوزه نرم افزار و IT، اتوماسیون اداری، ارتباطات و شبکه، وب، سخت‌افزار،‌ گوشی‌های همراه و بازی‌های رایانه‌ای و شهر هوشمند برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به انتخاب شهر مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷، ایرانسل پروژه های متنوعی را برای گسترش زیرساخت‌های ارتباطی این شهر از قبیل گسترش پوشش شبکه نسل سه و چهار همراه و نسل چهار ثابت (TD-LTE) را در دستور کار قرار داده است.
 

اخبار مرتبط