۲۷ شهريور ۱۳۹۵ . ۱۸:۴۸

امکان ساخت بسته ترکیبی برای مشترکان دائمی ایرانسل

امکان ساخت بسته ترکیبی برای مشترکان دائمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «بسته ترکیبی من» یکی از امکانات پرطرفدار ایرانسل است که با استفاده از آن مشترکان این اپراتور می‌توانند بر حسب نیاز و میزان مصرف خود، بسته دلخواه‌شان را تعیین کنند و سفارش دهند. این امکان که تاکنون در اختیار مشترکان اعتباری ایرانسل به عنوان نخستین و تنها اپراتور ارائه دهنده این سرویس قرار داشت، از این پس برای مشترکان دائمی ایرانسل نیز فراهم شده است.

بر این اساس، هر مشترک می‌تواند بسته مورد نظر خود را با توجه به دقایق مکالمه ایرانسلی، تعداد پیامک فارسی ایرانسلی، حجم اینترنت مورد نیاز و تعداد روزهای لازم برای اعتبار بسته طراحی کند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند به راحتی و از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» بسته ترکیبی مورد نظر خود را طراحی و دریافت کنند. همچنین امکان سفارش بسته ترکیبی از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱*۵*۵*۵۵۵* نیز امکان‌پذیر است.

تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل (آی‌سیم) برای مکالمه با تمام خطوط حتی تلفن ثابت، ۴۹۹ ریال در دقیقه است. مشترکان دائمی ایرانسل علاوه بر این، از خدمات و مزایای ویژه‌ای بهره‌مند هستند. از جمله این مزایا می‌توان به مرکز تماس اختصاصی به شماره ۹۰۰، حد اعتبار قابل تغییر و قابل انتخاب توسط مشترک، کارت مالکیت رسمی، رومینگ گسترده مکالمه و دیتا، دریافت صورت‌حساب جزئیات تماس‌های تلفنی در پایان هر دو ماه، امکان مشاهده و کنترل وضعیت حساب از طریق نرم‌افزار «ایرانسل‌من»، کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه، سرویس‌های ارزش افزوده پیشرفته به‌روز و متنوع و شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش در سراسر کشور اشاره کرد.

اخبار مرتبط