افتتاح مراکزخدمات اختصاصی ایرانسل درجزایر قشم و کیش
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مراکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارتهای ایرانسل، تعویض سیم کارت، پیگیری دریافت سیمکارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدورریزمکالمات برای مشترکان سیمکارتهای اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS وMMS ، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه به متقاضیان ارائه میشود.
متقاضیان در جزیره قشم می توانند از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۳ روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی بازار قدیم ، میدان امام خمینی (شهرداری) ، جنب کلانتری ۱۱ ، ساختمان هتل پلاس ، طبقه همکف و مشترکان ایرانسل در جزیره کیش نیز میتوانند از ساعت ۹ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۴ روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی پاساژ شارستان، غرفه ۱۰۵ خدمات مورد نظر خود را از مراکز خدمات اختصاصی ایرانسل در این جزایر دریافت کنند.
گفتنی است؛ با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکان با شماره گیری کد دستوری *۸۹۸*۸# به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانهای دریافت کنند.
از سوی دیگر، تمامی مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بستههای افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان پذیر است.