۱۰ اسفند ۱۳۹۳ . ۱۸:۰۶

اعطای گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کننده به ایرانسل

اعطای گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کننده به ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این همایش با حضور جمعی از مدیران و دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف اقتصادی در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از میان ۳۵۹ شرکت، موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد.


براساس آیین‌نامه اجرایی اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، هر سال در فرآیندی که نزدیک به یک سال طول می‌کشد، بنگاه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی رعایت‌کننده حقوق مصرف‌کنندگان را شناسایی و در روز نهم اسفند ماه طی مراسمی معرفی می‌کند.


مراسم چهاردهمین دوره این همایش با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید محمود نوابی، رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و جمع کثیری از مدیران بنگاه‌های نمونه تولیدی و خدماتی کشور برگزار شد و گواهینامه ملی رعایت از حقوق مصرف کننده، از سوی معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به معاون توزیع و فروش ایرانسل اعطا شد.