ارائه سرویس «حساب چند کاربره» به مشترکان دائمی
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران و با رویکرد «تغییر بر اساس تغییر نیازهای مشتریان»، سرویس «حساب چند کاربره» را با توجه به نیازهای مشتریانی که بر روی چند دستگاه از اینترنت همراه استفاده میکنند و یا قصد به اشتراکگذاری بسته اینترنت همراه با سایرین را دارند طراحی و ارائه کرده است.
با استفاده از سرویس «حساب چند کاربره»، مشترکان ایرانسل میتوانند یک حساب ایجاد کرده و امکان استفاده از آن را برای دوستان و اعضای خانواده خود به صورت همزمان فراهم کنند.
همچنین مشترکانی که از چند حساب در گوشی تلفن همراه یا تبلت خود استفاده میکنند، میتوانند به جای شارژ تک تک این حسابها، تنها یک حساب را فعال کرده و آن را شارژ کنند. علاوه بر این، مدیران شرکتها نیز میتوانند از دیگر کاربران سرویس حساب چند کاربره، آن را بین کارمندان خود به اشتراک بگذارند.
ایجاد حساب ریالی مشترک با در نظر گرفتن سقف مورد استفاده برای هر کاربر، تعیین محدودیت استفاده برای هر کاربر زیرشاخه، مشاهده محدودیت و میزان استفاده توسط هر کاربر، فعالسازی خودکار سرویس پس از خرید بسته و دسترسی به بستههای مکالمه و پیامک علاوه بر بستههای اینترنت فعلی ویژگیهای جدیدی هستند که ایرانسل به سرویس حساب چند کاربره افزوده است.
با استفاده از این سرویس، در صورتی که کاربر اصلی سرویس، بسته افزایشی خریداری کند، امکان استفاده از اینترنت همراه برای دیگر کاربران نیز ممکن است. این بدین معناست که چنانچه کاربران حساب از اینترنت همراه استفاده کنند، مصرف آن به جای منظور شدن به حساب شخصی آنها به حساب چند کاربره منظور میشود و کاربر اصلی، امکان اعمال محدودیت در خصوص استفاده از بستهها برای اعضای گروه را دارد.
بستههای ویژه سرویس حساب چند کاربره به صورت ماهانه، در حجمهای پنج گیگابایتی و ۲۰ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۲۰۰هزار ریال و ۵۰۰هزار ریال عرضه میشوند.
علاقهمندان به سرویس حساب چند کاربره میتوانند برای فعالسازی، خرید بسته افزایشی و افزودن زیرشاخه، به برنامه کاربردی ایرانسل من مراجعه کنند.
همچنین فعالسازی این سرویس با شمارهگیری کد دستوری #۱*۳*۴۰۰* نیز امکانپذیر است. با شمارهگیری کد #۴*۱*۴۰۰* نیز میتوان این سرویس را غیرفعال کرد.
مشترکان سازمانی ایرانسل نیز میتوانند درخواست خود برای فعالسازی این سرویس بر روی سیمکارتشان را به نشانی EB@mtnirancell.ir ارسال کنند یا با شماره ۷۱۴ از خطوط ایرانسلی و یا ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰۰ از سایر خطوط تماس بگیرند.