۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ . ۱۷:۰۰

«ایرانسل من»؛ دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها

«ایرانسل من»؛ دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها

جدیدترین گزارش منتشرشدۀ فروشگاه اپلیکیشن‌های موبایلی «کافه بازار» حاکی از این است که «ایرانسل من»، اپلیکیشن مدیریت حساب ایرانسلی، دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بخشی از گزارش سالانۀ کافه بازار با عنوان «گزارش صنعتِ برنامه‌های موبایل در ایران، اندازه، رشد و روندها» به بررسی «برترین برنامه‌های ایرانی در سال 1398» پرداخته است. در این رتبه‌بندی، اپلیکیشن ایرانسل من توانسته با تعداد 11 میلیون نصب، پس از اپلیکیشن «دیوار» با 20 میلیون نصب، به همراه اپلیکیشن پرداخت الکترونیک «آپ» به صورت مشترک در جایگاه دوم قرار گیرد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، نخستین اپراتور تلفن همراه در ایران بود که با طراحی و ارائۀ اپلیکیشن مدیریت حساب، این امکان را در اختیار مشترکان خود قرار داد تا به صورت کاملاً شفاف، میزان مصرف حساب خود را مشاهده و مدیریت کنند.

ایرانسل من، علاوه بر ویژگی فوق، دارای امکانات متعدد دیگری نیز هست که موجب شده این اپلیکیشن در رتبۀ دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها قرار گیرد. از آن جمله می‌توان به: نمایش اطلاعات حساب، شامل باقیماندۀ حد مجاز مصرف، موجودی، بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت، نمایش باقیماندۀ بسته اینترنت، تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته، امکان افزودن و مدیریت کاربران تا ۳۰ شماره ایرانسلی یا مودم همراه و  TD-LTE، مدیریت حساب چندکاربره (فعال‌سازی، خرید بسته، افزودن یا حذف کاربر)، امکان حذف قبض کاغذی، درخواست تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی (با قیمت‌های شخصی‌سازی‌شده)، درخواست تبدیل سیم‌کارت 3G به 4G، دسترسی به حساب کاربری  TD-LTE، نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس میزان مصرف مشترک (در قسمت پیشنهادها)، امکان مدیریت روش دریافت پیام‌های سیستم درباره مانده بسته‌های اینترنت و…، مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده فعال و امکان لغو عضویت در آنها، مشاهده تاریخچه ۱۵ کارکرد اخیر، خرید بسته‌های اینترنت و شارژ و ویرایش مشخصات کاربری (آدرس ایمیل، نشانی و…) اشاره کرد.

همچنین در زمینۀ خرید و پرداخت نیز، ایرانسل من امکانات متعددی شامل خرید بسته‌های اینترنت و مکالمه، خرید انواع مودم‌های ثابت و همراه، ساخت و خرید بسته‌های چندکاربره و به‌اشتراک‌گذاری اینترنت بین دوستان و آشنایان، امکان هدیه‌دادن بسته اینترنت، خرید شارژ و شارژ شگفت‌انگیز از طریق درگاه‌های بانکی، پرداخت قبض و نیز پرداخت امن و آسان هزینه‌های ایرانسلی از طریق کیف‌پول آپ (بدون نیاز به رمز دوم پویا) را به مشترکان ایرانسل ارائه کرده است.

از جمله امکانات ارائه شده در این اپلیکیشن در زمینۀ راهنمایی و پشتیبانی مشترکان نیز  می‌توان به امکان تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، طرح و پیگیری شکایت، ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آنها، تماس با مرکز ارتباط با مشتریان و گفت‌وگوی آنلاین با کارشناسان این مرکز، بخش پرسش‌های متداول و نیز دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل اشاره کرد.

همچنین کاربران اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانند با مراجعه به بخش «تکان شگفت‌انگیز» در این اپلیکیشن، کدهای تخفیف مربوط به کسب‌وکارهای نوپای مختلف را به صورت هدیه دریافت کنند.

علاوه بر موارد فوق، ایرانسل من خدمات ویژه‌ای نیز به مشترکان ایرانسل ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان امکان درخواست تاکسی آنلاین (اسنپ)، تماشای آنلاین و زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، سفارش غذا (اسنپ‌فود) و خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها را نام برد.

اخبار مرتبط