«دورکاری حداکثری» در ایرانسل عملیاتی شد

ایرانسل برای محافظت از کارکنان خود دربرابر گسترش آنفولانزای COVID-19 (کرونا)، برنامه دورکاری حداکثری را عملیاتی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیرو برگزاری نشست کمیته بحران در حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل، تمامی کارکنان ایرانسل در تهران، به‌جز افرادی که حضور فیزیکی آن‌ها در محل کار، برای پایداری شبکه و تداوم خدمت‌رسانی به مشترکان ضروری است، از امروز دوشنبه، پنجم اسفند ماه ۱۳۹۸، تا پایان هفته به دورکاری می‌پردازند.

پیش از این، از آغاز هفته، ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال و در راستای مسؤولیت‌ اجتماعی خود در قبال منابع انسانی، ضمن اتخاذ تدابیر مناسب بهداشتی و فراهم کردن امکان استراحت به محض مشاهده کوچکترین علائم مرتبط، امکان دورکاری را برای ۲۰درصد از شاغلان فراهم کرده بود.

کمیته بحران در مورد تمدید احتمالی دورکاری حداکثری کارکنان برای هفته آینده، در زمان مقتضی تصمیم‌گیری خواهد کرد.