همکاری با ایرانسل من
در بازار پررقیب امروزی، نحوه ارائه یک محصول یا خدمت تا حد زیادی میتواند در موفقیت یک کسبوکار تعیینکننده باشد. اگر صاحب کسبوکار یا توسعهدهنده محصول/خدمات دیجیتالی هستید، میتوانید از بستر دیجیتال ایرانسل در بخش سرویسهای ویژه اپلیکیشن «ایرانسل من» برای عرضه محصول/خدمات خود استفاده کنید! برای ارسال درخواست همکاری با اپلیکیشن «ایرانسل من»، لطفا ابتدا اطلاعات تماس و در مرحله بعد، اطلاعات مربوط به خدمات/محصول دیجیتال خود را وارد کنید (مکاتبات بعدی از طریق نشانی ایمیلی که وارد کردهاید صورت میگیرد، بنابراین لطفا از صحیحبودن آن مطمئن شوید).
مزایای برنامه ایرانسل من
تاریخچه خدمات ارائه شده
خدمات و محصولات متنوع دیجیتالی
کیف پول دیجیتال (جیبجت)
قابلیت شخصیسازی
دسترسی آسان
اخبار
توسعه همکاری ایرانسل و شهرداری تبریز در توسعه فیبرنوری با امضای قرارداد جدید
حمایت سوپراپلیکیشن «ایرانسلمن» از کسبوکارهای اینترنتی
آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در چهار شهر جدید
تایید شماره همراه
اطلاعات خدمات/محصول دیجیتال
لطفا توجه داشته باشید که پروپوزال ارسالی می بایست شامل موارد زیر باشد، در غیر این صورت، امکان بررسی پروپوزال توسط ایرانسل وجود نخواهد داشت
۱. نام شرکت
۲. نام سرویس/محصول
۳. دسته بندی سرویس/محصول
۴. ویژگی های اصلی سرویس/محصول
۵. مزیت های رقابتی
۶. آدرس وبسایت
۷. اطلاعات تماس(ایمیل، شماره تماس،نام،عنوان شغلی)
«شرایط و ضوابط بهره برداری از پرتال همکاری با برنامه کاربردی ایرانسل من»
به پرتال همکاری با برنامه کاربردی “ایرانسل من” خوش آمدید. هدف از را ه اندازی این پرتال فراهم سازی امکان معرفی و فروش محصولات در حوزه های گوناگون از طریق برنامه “ایرانسل من” می باشد. به این منظور مجموعه شرایط و ضوابط ذیل جهت بهره برداری از پرتال، اطمینان از بهره وری محصول و تامین نیازهای بهره برداران وضع شده است؛
- هر بهره بردار به منظور استفاده از خدمات پرتال همکاری برنامه کاربردی ایرانسل من می بایست جهت ثبت نام و ایجاد حساب کاربری خود به صورت کامل اقدام نماید. ایجاد حساب کاربری مستلزم تکمیل موارد و مراحل زیر است؛
- تکمیل فرم های ثبت نام با وارد نمودن نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن ؛
- بارگذاری مدارک شناسایی (مطابق فرم های آنلاین مربوطه به تفکیک اشخاص حقیقی و حقوقی)؛
- ثبت شماره تلفن همراه و ایمیل شخصی و یا سازمانی برای تشکیل اولیه حساب کاربری(احراز هویت شخصیت حقوقی صرفا با ایمیل سازمانی میسر می باشد)؛
- ارسال مستندات و اطلاعات درخواستی بنا به مکاتبه صورت گرفته با ایرانسل(این مکاتبات از طریق ارتباط ایرانسل با آدرس ایمیل ثبت شده در حساب کاربری صورت می گیرد)
- هر بهره بردار متعهد است هنگام ثبتنام در سامانه اطلاعات صحیح خود را وارد کند و نیز در صورت تغییر اطلاعات در اسرع وقت نسبت به بروزرسانی اطلاعات در پرتال همکاری اقدام نماید. در صورت عدم صحت اطلاعات وارد شده ، ایرانسل میتواند هر زمان نسبت به مسدود نمودن حساب کاربری اقدام نماید.
- هر حساب کاربری تنها متعلق به یک بهره بردار است و در صورت استفاده اشخاص دیگری غیر از وی از حساب کاربری، ایرانسل مجاز به مسدود نمودن آن خواهد بود.
- هر بهره بردار می بایست از بکار بردن هرگونه نام جعلی یا تقلبی و یا ایمیل نامعتبر در جهت سو استفاده های احتمالی یا نقض حقوق اشخاص دیگر ، جدا خودداری نماید، در غیر اینصورت ایرانسل مبادرت به مسدود نمودن حساب کاربری وی نموده و مراتب را جهت پیگرد قانونی به مقامات ذی صلاح اطلاع رسانی می کند.
- بهره بردار متعهد است حوزه فعالیت خود را با دقت و به درستی ثبت نماید و در صورتی که پس از پذیرفته شدن در پرتال، هر گونه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده با مدارک و مستندات وی مشاهده شود، حق هیچ گونه اعتراضی نسبت به تصمیم ایرانسل در خصوص ابطال ثبت نام حساب کاربری خود را ندارد .
- .هر بهره بردار باید از پنهان کردن یا بیان نادرست هویت و موقعیتِ جغرافیایی خود خودداری نماید و هیچ بهره برداری مجاز به معرفی خود به جای بهره بردار دیگر نخواهد بود.
- هر بهره بردار می بایست در تمامی مراحل استفاده از پرتال برنامه کاربردی “ایرانسل من”، شئونات اسلامی را رعایت نموده و از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کند.
- نشر محتوای غیرقانونی، بدون مجوز، نادرست، گمراه کننده، فریبنده، رکیک و بر خلاف شئونات واخلاق حسنه عرف جامعه توسط بهره بردار به هر نحو ممنوع می باشد.
- در صورت بار گذاری هر گونه محتوای متنی، عکس و ویدیوهای مرتبط با محصولات موردنظر توسط بهره بردار که در برگیرنده ی مسائل و نقطه نظرات سیاسی، غیر اخلاقی و غیر ضروری باشد، محصولات و خدمات ارسالی از سامانه حذف شده و چنانچه خسارتی از این طریق به بهره بردار وارد گردد، ایرانسل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- بهره بردار متعهد میشود که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم اقدامی که به منافع و حقوق مادی و معنوی پرتال برنامه کاربردی ایرانسل من لطمه وارد نماید، مرتکب نشود.
- بهره بردار موظف است مطابق شرایط و ضوابط اعلامی در پرتال همکاری و با راهنماییهای تیم پشتیبانی از خدمات، استفاده و فایل های موردنظر را بارگذاری نماید.
- بهره بردار متعهد است تنها محصولاتی را که از نظر محتوایی در حیطه های مرتبط با حوزه های فعالیت ایرانسل قرار دارند در پرتال همکاری بارگذاری نماید بنابراین محصولات و خدماتی که هیچ سنخیتی با موضوعات مورد بررسی نداشته باشند، توسط تیم کارشناسان ایرانسل حذف خواهد شد و بهره بردار اذعان می نماید که با علم و آگاهی نسبت به این مسئله باید به بارگذاری محصولات و خدمات خود اقدام کند.
- همه قوانین مرتبط با محصولات و ماهیت خدمات ارائه شده در پرتال همکاری (چه به مرحله ثبت در قالب مصادیق مورد حمایت نظام مالکیت فکری رسیده باشند و چه نه)، از جمله قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری مصوب 1386، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان مصوب 1348 ،قانون حمایت از پدیدآورندگان نرمافزارهای رایانهای و سایر مقررات و مصوبات قانونی و قضایی در راستای حمایت از حقوق مالکیتهای فکری در بستر مبادلات الکترونیکی و اسرار تجاری یا شغلی، در فضای دیجیتال، برای کلیه بهره برداران پرتال همکاری لازم الاتباع بوده و در صورت طرح هرگونه دعوا یا شکایت یا ادعای مالکیت از جانب اشخاص ثالث در خصوص محصولات ارائه شده توسط بهره بردار، ایرانسل وی را به عنوان مسئول به ثالث و مراجع ذی صلاح معرفی خواهد نمود.
- بهره بردار تصدیق می کند که مالک تمامی محصولات ارائه و بارگذاری شده در پرتال همکاری می باشد و در صورتی که ادعایی در خصوص مالکیت معارض این محصولات توسط اشخاص ثالث مطرح شود، بهره بردار مسئولیت پاسخگویی را بر عهده داشته و ایرانسل مسئولیتی در قبال اشخاص ثالث ندارد و در صورتی که خسارت مادی یا معنوی از این رهگذر به ایرانسل وارد گردد، مسئولیت جبران آن بر عهده بهره بردار می باشد.
- چنانچه بهره برداری محصولاتی ارائه نماید که به دلیل عدم تحقق ملاک های ارزیابی، مورد پذیرش کارشناسان ایرانسل قرار نگیرد و متعاقباً بهره بردار دیگری، محصولی مشابه ارائه دهد که در نهایت مورد پذیرش کارشناسان ایرانسل قرار گیرد، ایرانسل مسئولیتی درقبال ادعاهای احتمالی بهره بردار اولیه (پیشنهاد دهنده اولیه) در خصوص مشابهت محصول مشابه و تصمیم ایرانسل برای بهره برداری از آن در برنامه کاربردی ایرانسل من بر عهده نخواهد داشت. بنابر این بهره بردار با قبول این شرایط و ضوابط، حق هیچگونه طرح ادعای تقدمی نسبت به ارائه محصول پیشنهادی را ندارد.
- بهره بردار با اضافه کردن سرویس مورد نظر به برنامه کاربردی “ایرانسل من” متعهد به اجتناب از ارتکاب هر یک از موارد ذیل خواهد شد:
- هرگونه اقدامی که منجر به از کار افتادن، آسیب و یا حمله سایبری به بستر برنامه کاربردی شود؛
- استفاده از هر نوع ربات یا نرم افزاری که دسترسی غیر مجاز به محتوای محرمانه برنامه کاربردی را امکان پذیر سازد یا برای رسیدن به یک هدف غیر قانونی یا نقض قوانین استفاده شود؛
- استفاده از هر گونه ویروس، بدافزار، تروجان و موارد مخرب مشابه دیگرو یا هرگونه اقدامی که ریسک آسیب رسانی بر اساس موارد فوق را ایجاد نموده و یا افزایش دهد؛
- ایرانسل متعهد به ارائه و ایجاد ، پشتیبانی و تامین الزامات ضروری برای ارائه خدمات در پرتال همکاری برنامه کاربردی ایرانسل من با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون تجارت الکترونیک می باشد.
- ایرانسل پس از بارگذاری صحیح و دریافت کامل کلیه مدارک و مستندات ناظر بر محصولات بهره دار از طریق کارشناسان مربوطه جهت بررسی محصولات ارائه شده ظرف مدت 2 هفته و به طور رایگان اقدام نموده و نتایج ارزیابی خود را با راسال ایمیل یا تماس با بهره بردار مستندا ارائه می نماید. چنانچه نتیجه ارزیابی ناظر به پذیرش باشد متعاقباً جهت انعقاد قرارداد با بهره بردار هماهنگی های لازم به عمل خواهد آمد.
- مسئولیت نگهداری اطلاعاتی که بهره بردار به طور مستقیم و با هدف بررسی و سرمایه گذاری ، در پرتال همکاری بارگذاری می کند، بر عهده ایرانسل می باشد و ایرانسل محرمانگی اطلاعات شخصی و مستندات مربوط به محصولات بارگذاری شده توسط بهره بردار را در تمامی فرآیند های بررسی، از زمان بارگذاری تا اعلام نتیجه ی نهایی حفظ خواهد نمود.
- ایرانسل در خصوص اخذ تصمیم مشابه برای پذیرش یا رد محصولات مشابه یا نزدیک به هم و یا مکمل هم در یک حیطه کاربردی، تعهدی در قبال بهره برداران ندارد.
- ایرانسل، مسئولیتی در قبال بیان ناکافی، ناقص و نامفهوم محصولات موردنظر توسط بهره بردار نداشته و چنانچه بیان ناقص و یا نامفهوم و یا بدون پایگاه علمی محصولات و یا بدون کسب مجوز قانونی مربوطه از صاحب اصلی محصول یا مال فکری، منجر به عدم تحقق نتیجه و یا سوء استفاده از آن شود، مسئولیت آن بر عهده بهره بردار بوده و ایرانسل هیچ مسئولیتی را در این زمینه نمی پذیرد. ملاک تشخیص بیان نامفهوم و یا ناقص ایده، نظر کارشناسان ارزیابی ایرانسل می باشد.
- ایرانسل تامین محیط امن برای حفاظت از حریم حساب کاربری، اطلاعات، مدارک و مستندات بهره برداران را تضمین می نماید و به این منظور تمامی مدارک، مستندات و اطلاعاتی که طی روال های مورد نیاز از بهره بردار جهت ارائه خدمات دریافت می شود، نزد ایرانسل محفوظ خواهد ماند، مگر در موارد قانونی و بنا به دستور مراجع صلاحیتدار قانونی و یا قضایی.
- ایرانسل موظف به حفظ محرمانگی داده ها و اطلاعات مشترکین و ارتباطات و حریم خصوصی بهره برداران است و متعهد می شود جهت صیانت از داده ها و اطلاعات شخصی شان متناسب با خدمات و آسیب های احتمالی ناشی از تهدیدها با رعایت ضوابط اطلاع رسانی کافی نماید.
- در صورت اعمال هرگونه تغییر یا محدودیت بر قوانین و مقررات ناظر بر موضوع خدمات ارائه شده توسط سازمانهای نظارتی و حاکمیتی مربوطه نظیر (شرکتهای اپراتور تلفن همراه، بانک مرکزی، شرکت شاپرک و…) که به هر صورت، خواه مستقیم یا غیرمستقیم در خدمات پرتال همکاری ایرانسل من تاثیرگذار باشد -به نحوی که ادامه فعالیت میسر نگردد- ایرانسل پس از اطلاعرسانی به بهره بردار، مجاز به قطع ارائه خدمات مذکور خواهد بود .
- در صورت تخلف بهره بردار از ضوابط مقرر شده در خصوص محصولات و محتوای قابل بارگذاری بر سامانه، اقدامات حفاظتی ایرانسل ممکن است شامل غیرفعال کردن دسترسیهای بهره بردار متخلف، حذف اطلاعات مذکور و حذف یا مسدود نمودن حساب کاربری بهره بردار متخلف با اطلاع قبلی باشد
- برای شروع همکاری با برنامه کاربردی “ایرانسل من”،ا ابتدائا درخواست همکاری در پرتال وبسایت ایرانسل ارسال شده و سپس، مذاکرات فی مابین ایرانسل و بهره بردار آغاز می شود و مطابق مواد مربوط به میزان و نحوه پرداخت کمیسیون به ایرانسل که طبق قرارداد متعاقباً میان طرفین تنظیم می شود، بهره برداران موظف به پرداخت کمیسیونهای مربوطه به ایرانسل به صورت ماهانه و طبق چارچوب اعلام شده در قرارداد خواهند بود.
- متعاقب عقد قرارداد تمامی بهره بردارانی که از برنامه “ایرانسل من”جهت معرفی و فروش محصولات خود استفاده می نمایند، موظف به نصب ردیاب اعلام شده توسط ایرانسل و در اختیار قرار دادن اطلاعات مورد نیاز به ایرانسل می باشند.
ایرانسل حق دارد بنا به ضرورت و یا صلاحدید، تغییراتی در مفاد شرایط و ضوابط خود با بهره برداران ایجاد کند. این تغییرات میتواند در هر زمان و بدون اطلاع رسانی به بهره برداران صورت گیرد. بنابراین بهره برداران میبایست هر چند وقت یکبار شرایط و قوانین مندرج در این توافقنامه را مجددا مطالعه نمایند تا از تغییرات احتمالی آگاه شوند. چنانچه در قوانین مندرج، تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میگردد. از آنجایی که این تغییرات میتواند تغییرات جزیی در برخی از ضوابط تا تغییر کل محتوای شرایط و ضوابط را در برگیرد ، به بهره برداران توصیه میشود در فواصل زمانی مناسب، بخش قوانین این وب سایت را مرور نمایند تا در جریان تغییرات احتمالی قرار گیرند. بدیهی است بهره برداران به رعایت قوانین این شرایط و ضوابط و تمامی تغییرات در مفاد آن میباشند و در صورت نقض قوانین هیچگونه عذری از طرف بهره بردار ، از جمله عدم اطلاع از قوانین و یا تغییرات انجامشده، پذیرفته نخواهد بود. در صورت عدم رعایت ضوابط و شرایط جدید، ایرانسل این حق را برای خود محفوظ می دارد که برنامه کاربردی/سرویس شرکت/شخص فراهم کننده محتوا /بهره بردار را حذف نماید.
در صورت عدم رعایت ضوابط و شرایط مندرج شده در این صفحه، ایرانسل می تواند جهت مسدود کردن حساب کاربری بهره بردار برای مدت زمان مشخص و یا به صورت دائمی اقدام نموده و در صورت ورود هر گونه خسارت مادی و یا معنوی، جهت مطالبه خسارات خود از متخلف اقدام نماید.
در صورت بروز هرگونه مشکل در فعالسازی حساب کاربری و یا مشکل در استفاده از خدمات پرتال موردنظر و مشکلات فنی، تیم پشتیبانی پاسخگوی سوالات و مشکلات بهره برداران در استفاده از خدمات ارائه شده در پرتال همکاری می باشد. به این منظور بهره برداران جهت تعامل با تیم پشتیبانی باید از طریق تماس از خط ایرانسل با شماره 700، یا با تماس از سایر خطوط با شماره 09377000000و یا از طریق صفحه اصلی وب سایت به نشانی /contact-us ارتباط برقرار نمایند.
با مطالعه دقیق مطالب فوق و آگاهی از مفاد مطروحه بدین وسیله موافقت خود را با همه مطالب فوق اعلام نموده و حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایم.