X
خرید وایمکس

با ایرانسل، ساده‌ترین مراحل ثبت نام را تجربه کنید. تمام آنچه از شما می‌خواهیم این است که چند روز منتظر بمانید تا ارتباط شما با جهان برقرار گردد. برای خرید سرویس وایمکس می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید.


مشترکان خانگی(مجاز به انتخاب سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه)

  • کپی کارت ملی یا گذرنامه (شناسنامه به تنهایی مورد قبول نمی باشد)
  • کپی قبض آب، برق، گاز یا تلفن

مشترکان شرکتی حقیقی (مجاز به انتخاب سرعت بالاتر از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه)

  • کپی کارت ملی نماینده شرکت
  • معرفی نامه نماینده از شرکت معرفی کننده (به همراه سربرگ و مهر و امضاء شرکت)
  • کپی قبض آب، برق، گاز یا تلفن که حاوی کد پستی آدرس درخواستی است


مشترکان شرکتی حقوقی(مجاز به انتخاب سرعت بالاتر از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه)

  • کپی کارت ملی نماینده شرکت
  • معرفی نامه نماینده از شرکت معرفی کننده (به همراه سربرگ و مهر و امضاء شرکت)
  • کپی قبض آب، برق، گاز یا تلفن که حاوی کد پستی آدرس درخواستی است
  • روزنامه رسمی شرکت
  • اساسنامه شرکت

شما مشتریان وایمکس ایرانسل از این پس می‌توانید به سادگی و تنها از طریق مراجعه به یکی از فروشندگان وایمکس ایرانسل و با در دست داشتن مدارک ثبت نام ، یکی از انواع مودم‌های ایرانسل را به همراه تعرفه موردنظر خود درخواست داده و همان جا ثبت نام خود را کامل کنید. بهتر است که پیش از ثبت نام، به کمک نقشه مناطق تحت پوشش (که در نمایندگی های ایرانسل نیز قابل دسترسی است)، از آنتن‌دهی منطقه مورد استفاده خود اطمینان حاصل کنید.

در این مرحله کافیست، در محل نمایندگی ایرانسل یا هر جای دیگری، نسبت به پرداخت مبلغ مربوط با استفاده از یکی از روش‌های پرداخت اقدام نمایید تا مودم «فعال شده» خود را پس از انجام تنظیمات توسط همکاران ما در نمایندگی تحویل بگیرید و استفاده از آن را بلافاصله آغاز کنید.

  • در دوره ارائه طرح های تشویقی، قیمت مودم های ارائه شده در نمایندگی های منتخب ایرانسل نیز شامل تخفیف خواهد بود.

مزایای استفاده از روش تحویل فوری :

دریافت یک ساعته مودم ایرانسل فقط در سه گام ساده:

۱- مراجعه به نمایندگی
۲- تحویل مدارک ثبت نام
۳- پرداخت وجه و دریافت مودم

روش های پرداخت هزینه

اشتراک مودم بدون کاهش پهنای باند (برای اولین بار در ایران)

امـکان به اشتـراک گـذاری یک مـودم بین کاربران متعدد، سـرویسـی اسـتثنایی و منحصر به فرد است که ایرانسل در اختیار کاربران وایمکس خـود قرار می دهد. فرض کنید که شما در یک مجتمع مسکونی ساکن هستید و به همراه چند تن از همسایگان خود قصد استفاده از خدمات ما را دارید. خبر خوب این است که هر کدام از شما به تنهایی نیاز به یک مودم جـداگانه ندارید، چرا که فناوری وایمکس ما، به چندین کاربر امکان می‌دهد بدون کاهش سرعت، به‌طور همزمان از یک مودم مشترک و از سرعت اختصاصی طرح تعرفه انتخابی خود استفاده کنند. این تکنولوژی نوین (اشتراک مودم بدون مداخله در پهنای باند دیگر کاربران) می‌تواند در شرایط بسیاری مورد استفاده قرار گیرد. مهم نیست که شما کجا هستید، چرا که می‌توانید با استفاده از یک مودم ایرانسل و شناسه وایمکس خود به راحتی به اینترنت متصل شوید. به‌طور مثال، اگر در جایی هستید (مسافرت، منزل دوستان، غیره...) که شخصی در آن از کاربران سرویس وایمکس ایرانسل است، می‌توانید به سادگی و تنها با وارد کردن شناسه کاربری خود، از طریق مودم وی به اینترنت بی‌سیم خود دسترسی داشته و از اعتبار حساب خود استفاده نمایید. در به اشتراک گذاشتن مودم، هیچ کس از پهنای باند دیگری استفاده نمی‌کند و شما پهنای باند خود را با دیگران به اشتراک نمی‌گذارید.


در صورتی که شما از یک مودم مشترک استفاده می‌کنید، باید تنها هزینه طرح انتخابی خود را بپردازید و نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی نظیر بهای مودم و غیره نمی‌باشد. در صورتی که در هنگام ثبت‌نام، گزینه مودم اشتراکی را انتخاب می‌کنید، نیازمند ارائه شناسه وایمکس مالک مودم و آدرس MAC مودم هستید، که در این حالت مالک مودم پس از درخواست شما، از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (eCare) و یا از طریق پیامک از ارسال درخواست اشتراک مطلع خواهد شد. تاییدیه ارسالی از جانب وی نیز از طریق پیامک، پست الکترونیکی و یا پورتال کنترل حساب اینترنتی برای کاربر جدید ارسال خواهد شد. اشتراک مودم فقط در صورت تایید مالک مودم مجاز می‌باشد، در غیر این‌صورت کاربر جدید بایدد با مراجعه به سرویس کنترل حساب اینترنتی خود، نحوه مالکیت مودم در فرم پیش ثبت نام را تغییر داده و یا آدرس MAC جدیدی را وارد نماید. لطفا توجه نمایید که کاربر متقاضی، پیش از دریافت پاسخ از مالک مودم قادر به انجام سایر مراحل ثبت نام نمی‌باشد.

روش های پرداخت هزینه

کاربران وایمکس ایرانسل امکان خواهند داشت طی چهارده روز پس از برقراری ارتباط و در صورت عدم رضایت از سرویس ارائه شده، درخواست قطع آن را ارسال، مودم را بازگردانده و جهت بازپرداخت پول خود تقاضا دهند.


مبلغ پرداختی شما در صورت وجود هر یک از شرایط زیر به شما بازگردانده می شود :

  • تراکم کاربران در محدوده تحت پوشش بیش از ظرفیت شبکه باشد.
  • ضعف پوشش شبکه در منطقه ای که مودم شما در آن قرار دارد.

تضمین بازپرداخت، تنها شامل کاربرانی خواهد بود که اولین کاربر سرویس مورد نظر هستند و آن دسته از کاربرانی که از طریق تغییر مالکیت به شبکه پیوسته‌اند، شامل بازپرداخت نمی‌شوند.

در صورت وجود شکایتی از سوی شما مبنی بر عدم رضایت از سرویس دریافتی، لازم است این مسئله توسط گروه شبکه ایرانسل تایید شود. این بدان معناست که، اگر شما به دلیل ضعف سیگنال دریافتی در منطقه خود خواهان لغو قراردادتان هستید، گروه شبکه ایرانسل باید تایید نماید که پوشش شبکه در منطقه شما در حد مطلوب نیست. پس از آن درصورتی که در زمان درخواست، بیش از سه روز از راه اندازی سرویس‌تان نگذشته باشد و یا بیش از ۲۰۰ مگابایت از میزان ترافیک دوره توسط شما مصرف نشده باشد، کل مبلغ پرداختی شما، شامل هزینه خدمات راه اندازی، اشتراک، مبلغ بیمه دستگاه، هزینه نصب (درصورتیکه توسط کارشناسان ایرانسل به انجام رسیده باشد) و مبالغ سپرده ها، به همراه مانده اعتبار حسابتان (شامل مالیات مکسوره) به حساب شما بازگردانده خواهد شد.


در صورتی که شما پس از گذشت سه روز تقاضای بازپرداخت داده باشید و یا بیش از ۲۰۰ مگابایت از میزان ترافیک ماهانه طرح تعرفه انتخابیتان را در طول سه روز اول برقراری سرویس مصرف کرده‌اید، موارد زیر صدق می‌کنند:

  • هزینه طرح تعرفه خریداری شده در هنگام بازپرداخت به تناسب روزهای سپری شده کسر خواهد شد. به این معنی که اگر شما بخواهید سرویس خود را در طول مهلت زمانی مذکور لغو نمایید، در هنگام محاسبه مبلغ بازپرداخت، هزینه روزهایی که سرویس شما فعال بوده است، کسر و مابقی به شما بازگردانده خواهد شد. برای مثال اگر یک کاربر در پنجمین روز از آغاز استفاده از سرویس خود تصمیم به لغو آن بگیرد و تقاضای بازپرداخت نماید، در صورتی که هزینه ماهانه طرح تعرفه وی ۳۰۰۰۰ تومان در ماه باشد، لازم است مبلغ ۳۰ ÷ ۵ ×۳۰۰۰۰۰، معادل ۵۰۰۰ تومان را پرداخت نمایید.
  • از آنجایی که بسته های افزایشی برای یک دوره سی روزه در نظر گرفته می شوند، در صورت تقاضای بازپرداخت، هزینه میزان مصرف شده، مانند موارد دیگر، از مبلغ بازپرداخت کسر شده و مابقی به شما بازگردانده خواهد شد.
  • در صورتی که شما مودم را نقداً خریداری نموده اید، قادر خواهید بود سرویس خود را قطع و مودم را باز گردانید، اما توجه نمایید که 5/3 درصد از مبلغ مودم بابت جریمه کسر می شود.
  • مانده اعتبار موجود در حساب‌های مشترک و مالیات کسر شده از آن نیز به کاربر باز گردانده خواهد شد.

پیش از خرید بسته اینترنت همراه، توصیه می‌کنیم نکته‌ها و شرایط مرتبط با این بسته‌ها را مطالعه کنید.

  • استفاده از هر بسته خریداری شده، به محض دریافت پیامک فعال‌سازی آغاز می‌شود.
  • هر بسته در موعد مشخص شده، منقضی می‌شود. با خرید بسته جدید، تاریخ انقضای بسته تمدید نخواهد شد.
  • اگر در زمان خرید بسته گزینه «تمدید خودکار» را انتخاب کرده باشید، بسته در پایان دوره اعتبار تمدید خواهد شد مگر اینکه آن را بیش از یک بار خریداری کنید. در این صورت، تمدید هر بسته پس از انقضای بسته قبل انجام خواهد شد.
  • بسته‌های ۵ و ۲۰ گیگابایتی یک روزه تنها در زمان مشخص شده قابل استفاده بوده و حداکثر ۲۴ ساعت پس از خرید اعتبار دارند. به عنوان مثال، اگر بسته قابل استفاده در فاصله ۲ تا ۶ بامداد را، در همین فاصله زمانی (یعنی ۲ تا ۶ بامداد) خریداری کنید، تنها تا ساعت ۶ بامداد همان روز امکان استفاده از آن را خواهید داشت اما اگر آن را پیش از ساعت ۲ بامداد بخرید، در اولین فاصله زمانی ۲ تا ۶ بامداد قابل استفاده خواهد بود. ضمنا اگر بسته را پس از ساعت ۶ بامداد خریداری نمایید، می‌توانید آن را در فاصله زمانی ۲ تا ۶ بامداد روز بعد استفاده کنید.
  • برای اطلاع از چگونگی به اشتراک‌گذاری بسته‌ها میان چند کاربر به صفحه سرویس حساب چند کاربره مراجعه نمایید.
  • بسته های اینترنت همراه ایرانسل بدون محدودیت سرعت در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل دو، سه و نسل چهار قابل استفاده هستند. مشترکان براساس موقعیت جغرافیایی، ترافیک شبکه و قابلیت های دستگاه یا گوشی خود سرعت شبکه اینترنت پهن باند ایرانسل را تجربه می کنند.
  • بسته‌های 1، 2 و 3 گیگابایتی ساعتی، در فاصله 8 صبح تا 2 بامداد روز بعد قابل استفاده خواهند بود و بسته‌های نامحدود ساعتی در فاصله 2 تا 8 صبح قابل استفاده هستند.
  • بسته‌های اینترنت هدیه ایرانسل (شامل هدیه فعال‌سازی سیم‌کارت یا ترافیک هدیه موجود بر روی انواع مودم‌) دارای اولویت مصرف بالاتری نسبت به بسته‌های اینترنت و بسته‌های ترکیبی خریداری شده توسط مشترک هستند. به عنوان مثال، اگر ترافیک هدیه مودم خریداری شده شما فعال باشد و همزمان اقدام به خرید بسته جدید نمایید، تا زمان اتمام ترافیک یا بسته هدیه، قادر به استفاده از بسته خریداری شده نخواهید بود.
توجه:
  • برای بازپس گرفتن مبلغ پرداختی خود می‌توانید با مرکز تماس ما ارتباط برقرار کنید.
  • در مدت زمانی که درخواست شما در حال رسیدگی است، سرویس شما در حالت انجماد قرار خواهد گرفت و مبلغی از حساب شما کسر نمی‌شود.
  • نتیجه بررسی درخواست شما به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال و یا از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.
  • در صورتی که درخواست شما رد شود، نتیجه به شما اطلاع داده می‌شود و سرویس از حالت انجماد خارج می‌شود.خدمات تضمین باز پرداخت شامل مودم‌های همراه نمی‌شود.
  • در هنگام پرکردن فرم درخواست ضمانت بازپرداخت، شماره حساب وارد شده باید به نام صاحب حساب کاربری وایمکس باشد.
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • تعيين صفحه پيش فرض مرورگر
  • چاپ
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
sender email :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
تماس با ما
تلفن همراه:
۷۰۰ (از خطوط ایرانسل)
۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط)
وایمکس:
۷۰۷ (از خطوط ایرانسل)
۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (از سایر خطوط)