نحوه خرید بیمه با اپلیکیشن ایرانسل‌من.

نحوه خرید بیمه با اپلیکیشن ایرانسل‌من

با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌من، خود، خانواده یا دوستان‌تان را تحت پوشش بیمه قرار دهید..

سرویس بیمه در حال حاضر برای تمامی شما مشترکان اعتباری و دائمی قابل استفاده است. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌من، وارد بخش «سرویس بیمه» شوید و با توجه به دسته‌بندی‌های مختلف، بیمه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اطلاعات خود، خانواده و یا دوستان‌تان را وارد کنید و سپس از طریق یکی از روش‌های پرداخت (موجودی حساب اصلی سیم‌کارت و یا پرداخت بانکی) سرویس بیمه را بخرید.
پس از خرید سرویس بیمه، پیامکی با سرشماره 9999 حاوی کد ملی و شماره بیمه‌نامه، فرد بیمه شده و یک پست الکترونیکی حاوی اطلاعات بیمه خریداری شده و شماره بیمه‌نامه دریافت می‌کنید.

در صورتی که از شرکت بنیان کارت، بیمه خریداری کنید، علاوه بر دریافت پست الکترونیکی و پیامک، کارت تخفیف خدمات بیمه به نشانی مورد نظر شما ارسال می‌شود.

  • ایرانسل تنها بستری برای فروش سرویس‌های بیمه است و مسئولیتی در مورد مسائل بیمه‌ای ندارد.
  • مسئولیت اطلاعاتی که وارد می‌نمایید با خود شما خواهد بود.
  • در صورت خرید یکی از سرویس‌های بیمه، مجاز به خرید مجدد آن در همان بازه زمانی با کد ملی تکراری نیستید.
  • از آنجا که سرویس‌های مشابه بیمه با پوشش‌ها و مبلغ‌های متفاوت وجود دارند، خرید سرویس‌های مشابه در یک بازه زمانی به عهده شما بوده و تصمیملغو یا نگهداری آن به عهده شرکت بیمه است.
  • در هنگام خرید، لازم است قوانین و شرایط سرویس دندان‌پزشکی شرکت بنیان سلامت پاسارگاد، بیمه حوادث سفر به عراق و بیمه حوادث انفرادی را مطالعه کنید و پس از آن با تایید قوانین و شرایط، بیمه مورد نظرتان را بخرید
  • مسئولیت پاسخگویی به سوالات مرتبط با انواع بیمه‌ها به عهده شرکت‌های بیمه است.
  • شما می‌توانید با توجه به محدوده زمانی فعال بودن سرویس خود، با ارائه شماره بیمه‌نامه یا سرویس‌تان به شرکت‌ها، ادعای خسارت کنید.

.

سلام،
چطور می تونم کمکتون کنم؟

×