۲۹ مهر ۱۳۸۵ . ۱۱:۲۷

واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل از امروز آغاز شد

واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل از امروز آغاز شد

واگذاری و توزیع ۳۵۰ هزار سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی شرکت ایرانسل در سه شهر تهران، تبریز و مشهد از روز شنبه ۲۹مهر ماه آغاز شد.

از امروز متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز ایرانسل با واریز مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و ارائه سایر مدارک مورد نیاز سیم‌کارت‌ خود را همان لحظه دریافت کنند.

 از آذرماه نیز ماهانه ۵۰۰ هزار سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی به تدریج واگذار خواهد شد.
 با این روند تعداد مشترکان ایرانسل تا پیان امسال به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد.
 در اولین مرحله واگذاری ۶۰ درصد سیم‌کارت‌ها در تهران و ۴۰ درصد آنها در مشهد و تبریز توزیع خواهند شد.

طی هفته­های آینده سیم‌کارت­ها در شهرهای کرج و ساری نیز توزیع خواهند شد و تا پایان سال جاری تمام شهرهای بزرگ کشور از جمله کرمانشاه، قم و شیراز تحت پوشش این شبکه قرار می‌گیرند.

تمامی سیم‌کارت‌ها دارای سیستم ارسال پیام کوتاه، انتقال مکالمات، کنفرانس مکالمات (برای اولین بار در کشور) و تماس با خارج از کشور هستند. این سرویس‌ها به محض فعال کردن سیم‌کارت دایر خواهند بود.

توزیع سیم­کارت­های ایرانسل به صورت آن‌لاین می­باشد و تمام تلاش این شرکت حذف قرعه‌کشی و پرداخت ودیعه است. با ارائه مداوم سیم‌کارت توسط ایرانسل مشکلی مانند ازدحام برای دریافت سیم‌کارت  پیش نخواهدآمد.

در مرحله اول سیم‌کارت‌های اعتباری توزیع نخواهد شد و طی هفته­های آینده واگذاری این سیم­کارت­ها آغاز خواهد شد.

تعرفه مکالمه با سیم­کارت ایرانسل ۴۹۹ ریال می­باشد و مشترکان برای جابه‌جایی و تماس از شهری به شهری دیگر هزینه‌ی پرداخت نخواهند کرد. تعرفه سیم‌کارت ایرانسل از متوسط تعرفه اپراتور اول پایین‌تر است. تعرفه‌های فعلی حدود سه ماه به این میزان خواهد بود.

نامبرینگ سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی ۰۹۳۵ و ۰۹۳۶ می­باشد و مشترکان برای دریافت انواع سرویس‌های این نوع سیم‌کارت وجهی پرداخت نخواهند کرد.

ظرفیت سیم‌کارت ایرانسل ۶۴ کیلو بیت است و با این ظرفیت که ۸ برابر بیشتر از  سیم‌کارتهای اپراتورهای دیگر است، ایرانسل می‌تواند سرویس‌های جدیدی چون GPRS، پست الکترونیک، MMS، اینترنت و انتقال اطلاعات را تا پیان سال به مشترکان خود ارائه کند.

ایرانسل با اپراتور اول تلفن همراه (PCI)، تالیا، تلفن ثابت و خارج از کشور دارای اتصال متقابل است.

تا پایان سال امکان رومینگ با ۲۰۰ کشور برای شبکه ایرانسل فراهم می­گردد و مشترکان می­توانند پس از برقراری این سرویس، آن را از طریق شماره ۰۹۳۵۱۳۰۰۰۰۰ فعال نمایند.

یکی از کارهای موفق ایرانسل راه‌اندازی مرکز تماس (call center) برای رفع مشکلات احتمالی مشترکان است که به زودی فعال می‌شود.

اخبار مرتبط