۹ فروردين ۱۳۸۶ . ۲۱:۳۶

با پوشش حدود ۵۰ شهر، تعداد مشترکان ایرانسل از مرز یک میلیون نفر گذشت!

با پوشش حدود ۵۰ شهر، تعداد مشترکان ایرانسل از مرز یک میلیون نفر گذشت!

 هر سال نو هزاران نفراز طریق تماس یا ارسال پیام کوتاه با دوستان خود در تمام دنیا ارتباط برقرار میکنند.

اکنون بیش ا ز یک میلیون مشترک در حدود ۵۰ شهر کشور از خدمات شبکه تلفن همراه ایرانسل استفاده می کنند.

این تعداد مشترک ایرانسل در فاصله سه روز ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین حدود ۲۴ میلیون پیام‌کوتاه (SMS) از طریق شبکه ایرانسل ارسال کرده اند!

در پاسخ به استقبال مشترکان از این خدمات، ایرانسل دوره استفاده رایگان از خدمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را تا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ تمدید می نماید. شایان ذکر است که مهلت استفاده رایگان از خدمات اینترنت از طریق تلفن همراه (GPRS) ایرانسل تا ۱۵ فروردین ماه می باشد و پس از پایان این دوره هزینه این خدمات مطابق تعرفه در نظر گرفته شده معادل ۳۰ ریال برای هر کیلو بایت اطلاعات ارسال یا دریافت شده محاسبه می گردد.

ما در راستای برنامه توسعه شبکه ایرانسل در سراسر کشور، تاکنون شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کرج، ارومیه، ساری، مراغه، ری، قم، شیراز، اردبیل، کرمانشاه، خرم آباد، همدان، مشگین‌شهر، گرمی، سراب، قدس، بابل، سنندج، سقز، ایلام، الیگودرز، بجنورد، باقرشهر، چهاردانگه، آمل، میاندوآب، قوچان، چالوس، کمال شهر، زنجان، پاکدشت، قرچک، کیش، اسلام شهر، ورامین، پیشوا، شبستر، کنگاور و بروجرد تحت پوشش شبکه ایرانسل درآورده ایم و تا پایان فروردین شهرهای اراک، گرگان، بهشهر، فریدونکنار، نکا، تربت حیدریه، قائم شهر، فردوس، ساوه، قزوین، سرپل ذهاب، خوی، گنبدکاوس، بابلسر، جویبار، بیرجند، نیشابور، امیرکلا، محمودآباد، تایباد و تربت جام را نیز به شبکه ایرانسل اضافه خواهند شد. همچنین سرویس رومینگ بین المللی ایرانسل با ۱۷۷ اپراتور در ۹۷ کشور جهان پیش از آغاز سال جدید فعال گردیده و که بزودی این تعداد به بیش از ۲۰۰ کشور افزایش خواهد یافت. فهرست اپراتورها و کشورهای طرف قرارداد در وبسایت ایرانسل قابل مشاهده می باشد.

ایرانسل بزودی سرویس های جدیدی را به مشترکان خود ارائه می نماید:

·     (سرویس “ذخیره شماره تماس گیرنده”Who Called) کهبطور رایگان برای تمامی مشترکان ایرانسل فعال شده و از طریق آن فهرستی از شماره هایی که در زمان خاموش بودن تلفن همراه و یا در دسترس نبودن مشترک تماس گرفته ولی قادر به برقراری ارتباط با او نشده اند، از طریق پیام کوتاه برای مشترک ارسال می گردد.

·     (سرویس پیام گیر صوتیVoice Mail) نیز بطور رایگان برای تمامی مشترکان ایرانسل فعال شده و از طریق آن مشترکان می توانند پیامهای صوتی تماس گیرندگان را از طریق پیام گیر روی شبکه دریافت نمایند.

·      (سرویس فهرست طلاییFamily & Friends) نیز مشترکان را قادر می سازد تا پنج شماره تلفن همراه ایرانسل را انتخاب کرده و با ثبت آنها در فهرست طلایی خود، از تخفیف در هزینه مکالمه با این شماره تلفن ها بهره مند شوند.   همچنین ایرانسل بزودی پیشنهادهای تشویقی تابستانی خود را به هموطنان عزیز معرفی خواهد نمود. 
 با تشکر از استقبال و همکاری شما مشترکان گرامی.

اخبار مرتبط