۱۷ دی ۱۳۹۰ . ۱۱:۳۷

ایرانسل، کارآفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور

ایرانسل، کارآفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور

تقدیر از ایرانسل در همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور. در همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور، از شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان کارآفرین برتر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شب گذشته و در این همایش که با حضور دکتر جمشید پژویان، رئیس شورای رقابت؛ دکتر احمد مهدوی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی؛ اسدالله عسگراولادی، رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران؛ دکتر علی‌اصغر جهانگیری، پدر کارآفرینی ایران و جمعی از کارآفرینان کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، با اهدای تندیس ویژه همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور به ایرانسل، از عملکرد این شرکت در حوزه کارآفرینی تقدیر به عمل آمد.
با گذشت تنها چهار سال از راه‎اندازی پروژه ملی ایرانسل، این شرکت توانسته حدود ۸۰ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش خدمات پیشرفته و نوین خود قرار دهد.
ایرانسل با کارآفرینی مستقیم برای ۲ هزار نیروی متخصص و جوان ایرانی و آموزش تخصصی و مداوم آنان به همراه اشتغال زایی غیرمستقیم و آموزش ۳۰ هزار نیرو و به کارگیری بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی، مجموعه‌ای پیشرو در حوزه کارآفرینی کشور به حساب می‌آید

اخبار مرتبط