۱۵ مهر ۱۳۹۲ . ۱۹:۳۰

اهدای جوایز ایرانسل در نمایشگاه تلکام

اهدای جوایز ایرانسل در نمایشگاه تلکام

همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام ۲۰۱۳:
جوایز برندگان خودرو  بی.ام.و Z4 و شمش طلای یک کیلوگرمی ایرانسل به آنان اهدا شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در چهارمین روز از چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام، با برگزاری مراسم باشکوهی و باحضور جمع کثیری از بازدید کنندگان، در فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران جوایز برندگان خودرو بی.ام.و Z4 و شمش طلای یک کیلوگرمی ایرانسل به آنان اهدا شد.
در این مراسم علاوه بر بازدید کنندگان قابل توجهی از سراسر کشور، نمایندگان رسانه‌های جمعی و هیئت نظارت بر قرعه‌کشی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نیز حضور داشتند.

گفتنی است :کلیه مشترکانی که از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به خرید و فعال سازی سیم کارت اعتباری ایرانسل کرده و سیم کارت خود را تا پایان شهریور ۹۲ حداقل ۱۰ هزار تومان شارژ کرده بودند، شانس شرکت در قرعه کشی خودروی بی.ام.و Z4 را داشتند.

همچنین کلیه مشترکان سیم کارتهای اعتباری که در طول جشنواره بهار ۹۲ ایرانسل ، سیم کارت خود را حداقل به مبلغ ۳۰ هزار تومان شارژ کرده بودند واجد شرایط شرکت در قرعه کشی شناخته شده و به صورت خودکار در آن شرکت داده شده اند.

لازم به یادآوری مجدد است که اسامی تمامی برندگان قرعه کشی های ایرانسل در قسمت فهرست برندگان در اختیار عموم قرار می گیرد و اطلاع رسانی به برندگان قرعه کشی های ایرانسل نیز تنها از طریق تماس با شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ و بدون مطالبه هیچ هزینه ای صورت می گیرد.

گفتنی است کارشناسان مراکز تماس ایرانسل با شماره ۷۰۰ برای تماس از سیم کارت های ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط در طی ۲۴ ساعات شبانه روز و کلیه ایام هفته آماده پاسخگویی به سؤالات مشترکان محترم می باشند.

اخبار مرتبط