۲۹ دی ۱۳۹۳ . ۱۸:۳۳

افتتاح مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در مگامال تهران

افتتاح مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در مگامال تهران

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مرکزعلاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدورریزمکالمات برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات اینترنت همراه مبتنی بر فناوری های EDGE، 3G و 4G  وMMS ، بسته‌های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، پیگیری مشکلات ناشی از آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه و خدمات مربوط به وایمکس ایرانسل به متقاضیان ارائه می‌شود. همچنین در این مرکز، تمرکز عمده بر روی ارائه امکان تجربه مستقیم خدمات و محصولات مبتنی بر باند پهن همراه به بازدیدکنندگان می باشد.


متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۱:۳۰ تمامی روزهای هفته و حتی جمعه ، با مراجعه به نشانی شهرک اکباتان، فاز یک، جنب ایستگاه مترو، مرکز خرید مگامال، طبقۀ دوم،آی تی مال، خدمات مورد نظر خود را از این مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل دریافت کنند.


با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکان با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.


از سوی دیگر، تمام مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می‌توانند با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان‌پذیر است.


علاقمندان می توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی ایرانسل، برنامه کاربردی «ایرانسل من» را دریافت کنند. مشترکان برای استفاده از این برنامه، به رمز عبور نسخه وب ایرانسل‌من ایرانسل خود نیاز دارند که می‌توانند با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
علاوه بر این؛ مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس نسخه وب ایرانسل‌من و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکان، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.


همچنین کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته نیز آماده پاسخگویی به مشترکان و متقاضیان می باشند.

اخبار مرتبط