۲۳ آبان ۱۳۹۵ . ۱۷:۴۴

۱۳ مرکز «ارتباط با ایرانسل» راه‌اندازی شد

۱۳ مرکز «ارتباط با ایرانسل» راه‌اندازی شد

۱۳ مرکز «ارتباط با ایرانسل» در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان و گیلان راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان این اپراتور در شهرهای «مشهد، درگز، تایباد، گناباد، بردسکن، خواف و کلات نادر» در استان خراسان رضوی، «نهبندان و فردوس» در استان خراسان جنوبی، «جاجرم و فاروج» در استان خراسان شمالی، «مینودشت» در استان گلستان و «رودسر» در استان گیلان می‌توانند با مراجعه به مراکز ارتباط با ایرانسل شهر خود، از خدماتی نظیر خرید و ثبت‌نام انواع سیم‌کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم‌کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، خرید انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، دریافت ریز مکالمات، خدمات رومینگ، تنظیمات دیتا و MMS، بسته‌های تشویقی و آهنگ پیشواز و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه بهره‌مند شوند.
نشانی و ساعت کار هر یک از مراکز ارتباط با ایرانسل در صفحه مراکز فروش و خدمات موجود است.
همچنین مشترکان ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از نسخه وب ایرانسل‌من بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز فوق، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.

از سوی دیگر، تمامی مشترکان شبکه تلفن همراه، وایمکس و اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) ایرانسل می‌توانند با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند.

با استفاده از این برنامه، امکانات متنوعی از جمله خرید و مشاهده باقی‌مانده شارژ و بسته‌های افزایشی، اطلاع از جزئیات ۱۵ کارکرد حساب ایرانسلی طی دو روز اخیر، مشاهده باقیمانده حد اعتبار و میزان کارکرد و همچنین پرداخت از طریق درگاه‌های بانکی در دسترس مشترکان ایرانسل است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اپلیکیشن «ایرانسل من»، این برنامه را برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و جاوا به صورت رایگان دریافت کنند.

اخبار مرتبط