۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ . ۱۳:۰۷

ایرانسل نسخه وب‌اپلیکیشن پیشرفته «ایرانسل من» را ارائه کرد

ایرانسل نسخه وب‌اپلیکیشن پیشرفته «ایرانسل من» را ارائه کرد

ایرانسل با بهره‌گیری از فناوری جدید وب‌اپلیکیشن‌پیشرفته (PWA) نسخه جدیدی از نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با کمک فناوری جدید وب‎اپلیکیشن‌پیشرفته (Progressive WebApplication) محدودیت‌های اعمال شده توسط شرکت اپل برای کاربران iOS به صورت دائمی از بین خواهد رفت و کاربران نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» می‌توانند بدون نیاز به به‌روزرسانی جدیدی این نرم‌افزار را روی دستگاه خود اجرا کنند.

مشترکان «ایرانسل من» که کاربر iOS هستند می‌توانند در مرورگر Safari خود آدرسmy.irancell.ir را جست‌وجو کنند و پس از ورود به صفحه «ایرانسل من»، در نوار پایین صفحه گزینه Export را انتخاب و روی گزینه Add to Home Screen کلیک کرده و گزینه Add را انتخاب کنند. پس از این، آیکون نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» به صفحه نرم‌افزارهای گوشی اضافه خواهد شد و مشترک می‌تواند با کلیک بر روی آن وارد برنامه شود.

چندی قبل شرکت اپل محدودیت‌هایی را برای برخی نرم‌افزارهای کاربردی ایرانی اعمال کرد که هم‌راستا با آن در ایران دسترسی به برخی از نرم‌افزارهای کاربردی مختل شد. ایرانسل با به‌کارگیری تکنولوژی جدید وب‌اپلیکیشن‌پیشرفته (PWA) نسخه جدیدی از نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» را جهت بهره‌گیری هرچه بهتر مشترکان خود از خدمات این نرم‌افزار ارائه کرده است.

اخبار مرتبط