شنبه 10 مرداد 1394 13 تیر تا 13 مرداد

نام سرویس: جشنواره خرید رویایی
موضوع: محتوای کاربردی و آموزشی در حوزه خرید

تاریخ برگزاری:
• شروع سرویس: 13/3/94
• پایان سرویس: 13/4/94

برگزارکننده: شرکت پایش و نمایش پرهام
تعداد محتوا: روزانه ۱ محتوای اتوشارژ + محتواهای مبتنی بر درخواست کاربر (تا 10 محتوا)
قیمت هر سوال: 1000 ریال
حامی: شرکت پایش و نمایش پرهام
جوایز این دوره:
• یک دستگاه خودروی پراید

سناریوی سرویس:
این سرویس شامل مطالبی در خصوص تکنیک‌های خرید، فروش و تخفیف‌ها، خرید روز، معرفی محصولات جدید بازارها و مراکز خرید معروف می‌باشد. این مطالب در گروه‌های مختلفی دسته‌ بندی شده‌اند. کاربران می‌توانند بنا بر نیاز خود، به دلخواه، محتواهای مربوط به هر یک از این گروه‌ها را دریافت نمایند. نمونه‌هایی از محصولاتی که در این سرویس ارائه می‌شوند عبارتند از بورس کالا و مراکز خرید گوناگون، تکنیک‌های خرید، معرفی برندهای معروف و ... .
آغاز:
این سرویس با ارسال ozv F به شماره 737575 و ارسال پیامک اولیه به مخاطب، شروع می شود. در این پیامک لیست گروه‌های مختلف برای کاربر ارسال می‌شود. با انتخاب هر یک از این گروه‌ها، روزانه یک پیامک در حوزه انتخاب شده برای وی ارسال می‌شود. کاربر می‌تواند هر زمان، با ارسال list به 737575 لیست گروه‌ها را مشاهده نموده و در صورت نیاز گروه دیگری را انتخاب نماید.
در هر یک از گروه‌ها، این امکان برای کاربر فراهم شده است تا با ارسال نام محصول یا حوزه مورد نظر خود، محتوای مربوطه را دریافت نماید. در صورتی که نتیجه جستجو بیش از یک محتوا باشد، موضوعات هر یک از محتواها برای وی ارسال می‌شود. با انتخاب و ارسال هر کدام، محتوای مورد نظر برای کاربر ارسال می‌گردد. به عنوان مثال:
1. ارسال "کیف" توسط کاربر
2. نتیجه جستجو:
a. 1. نکات کاربردی خرید کیف چرم
b. 2. باغ سپه سالار، مرکز اصلی کیف و کفش
3. ارسال 1 توسط کاربر
4. ارسال محتوای "نکات کاربردی خرید کیف چرم" برای کاربر
در جدول زیر، گروه‌های مختلف همراه با کد فعالسازی و نمونه محتوای هریک عنوان شده‌اند:

نام گروه
کد فعالسازی
نمونه محتوا
بورس کالا و مراکز خرید معروف
F1
براى خرید لوستر و آباژور انتخابهاى مختلفى در تهران وجود دارد اما مناسب ترین آنها خیابان لاله زار است. تنوع محصولات در فروشگاه هاى خیابان لاله زار آنقدر زیاد است که میتوان گفت هر سلیقه ای را راضی میکند. برترى خیابان لاله زار نسبت به دیگر مراکز خرید تنوع کالاها، تعداد فروشگاه ها، انتخابهاى متنوع و تنوع قیمت است. لاله زار در قلب شهر تهران قدیم جای گرفته است و به راحتی با مترو میتوانید به این خیابان بروید.
نکات و تکنیک‌های خرید
F2
برای خرید کیف چرم حتما چک کنید که چرم ایرادی نداشته باشد. چرم باید نرم و صاف باشد، اما دوختها و درزها باید کاملا مستحکم باشند تا بتوانند فشار را تحمل کنند. همچنین داخل کیف به اندازه بیرون آن مهم است؛ کیف را باز کنید و تو دوزیها و درزها را بررسی کنید. ممکن است کمی عجیب باشد اما بهتر است قبل از خرید کیف را بو کنید؛ اگر چرم باشد باید بوی طبیعی بدهد، نه بوی مواد شیمیایی و رنگ.
سایت‌ها و اپلیکیشن‌های حوزه خرید
F3
زنبیل یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات مختلف، از لوازم خانگی و لوازم دیجیتال گرفته تا لوازم شخصی و ساعت و جواهر و ... را در قالب یک سایت ارائه میدهد. این فروشگاه کالاهای مختلف را از برندهای متعدد ارائه میکند تا قدرت انتخاب مشتری افزایش یابد و با بررسی و مقایسه همه جانبه خرید کند. این فروشگاه امکاناتی نظیر ارسال کالا و ثبت سفارشات مشتریان را نیز انجام میدهد. علاوه بر این در زنبیل میتوانید مقالات تخصصی در مورد محصولات و تخفیفهای ویژه را پیدا کنید.
برندها و محصولات کاربردی
F4
برند "پاپکو" را همه ما میشناسیم. اما آیا میدانستید پاپکو برندی ایرانی است و همه محصولات آن در داخل تولید میشود؟ پاپکو یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین برندها در عرصه تولید لوازم تحریر و اداری است که در سال 1363 آغاز به کار کرد. اگر قصد خرید محصولات پاپکو را دارید میتوانید به شعبه های آن در خیابان بهشتی، انقلاب، فاطمی، هفت تیر، ولیعصر و وزرا مراجعه کنید.
عمومی
F5
(دریافت محتوای سایر گروه‌ها به صورت تصادفی)

منابع
محتوای این سرویس از سایت content.mobiro.ir گردآوری شده است.

نحوه انصراف:
کاربر برای لغو عضویت خود می¬تواند L را از طریق پیامک به شماره 737575 ارسال نماید.

نحوه امتیازدهی:
کاربران با عضویت در این سرویس، روزانه 50 امتیاز دریافت خواهند نمود. امتیاز بیشتر، احتمال برنده شدن در قرعه کشی را بالا خواهد برد.

نحوه قیمت گذاری:
ارسال پیامک به 737575 رایگان می باشد این بدین معنی است که مشترکان برای ارسال پیامک به 737575 هزینه¬ای پرداخت نمی¬کنند. ولی با توجه به اینکه این سرویس بعنوان یک سرویس ارزش افزوده به شمار می آید مشترکان فقط در ازای پیامک¬های دریافتی از سیستم هزینه پرداخت می¬کنند.
در واقع خدمات ارزش افزوده، خدماتی هستند که فراتر از سرویس¬های پایه یک اپراتور (مثلا ارسالSMS) ارائه می¬شوند بنابراین در قیمت¬گذاری این گونه سرویس¬ها، پیامک¬های حاوی محتواهای ارزش افزوده در طبقه بالاتری نسبت به پیامک¬های معمولی قرار می‌گیرند.
هزینه ارسال هر پیامک به مشتری برابر با 1000 ریال می باشد. ارسال پیامک از سوی مشتری رایگان است.

نحوه انتخاب برندگان:
در پایان ماه قرعه¬کشی انجام شده، و برنده مشخص خواهد شد. تمامی شرکت کنندگان، در قرعه کشی یک خودروی پراید شرکت داده خواهند شد.

اعلام برندگان:
• پس از مشخص شدن برندگان، با شماره 09351000000 با آن¬ها تماس گرفته شده و احراز هویت می¬گردد.
• شماره پشتیبانی شرکت پایش و نمایش پرهام برای پیگیری و اهدای جوایز 88980346 می¬باشد.

قابل توجه شرکت کنندگان در مسابقات ایرانسل:
اهداء جوایز در ایرانسل حداکثر ۳ ماه پس از تاریخ پایان مسابقه همان دوره می‌باشد.
ضمنا برندگان بعد از اتمام مسابقه و اعلام نتایج بصورت تلفنی یا از طریق سایت، ۳۰روز مهلت دارند که مدارک خود را ارائه دهند. بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر، شرکت پایش و نمایش پرهام هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل جوایز به برندگان نخواهد داشت.

کلمات کليدي
NOSEARCH