خط به خط.

خط به خط ایرانسل

با استفاده از سرویس خط به خط، تلفنی شارژ انتقال دهید و یا صورتحساب خط دائمی پرداخت کنید.

.

شما مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانید با استفاده از این سرویس، خط اعتباری دوستان‌تان را شارژ کنید و یا صورتحساب خط دائمی‌شان را بپردازید.

نحوه استفاده از سرویس خط به خط

برای ارسال اعتبار می‌توانید به یکی از سه روش زیر عمل کنید:
 

1. برنامه کاربردی ایرانسل من:

برنامه کاربردی ایرانسل من را دانلود کنید. وارد قسمت خط به خط شوید و سپس شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.

2. کد دستوری :

برای انتقال اعتبار نیاز به رمز دارید. با شماره‌گیری هر یک از کدهای*142*1# یا 1#*3*1*555* از خط ایرانسل‌تان می‌توانید رمز خود را دریافت کنید. سپس با وارد کردن شماره دریافت‌کننده اعتبار، مبلغ مورد نظر و رمز 4 رقمی خط به خط، اعتبار خود را ارسال نمایید.

3. پیامک:

در یک پیامک به ترتیب «شماره دریافت کنندۀ اعتبار»، «مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)» و «شماره رمز ۴ رقمی» را بدون افزودن هرگونه فاصله یا حروف و در حالی که با استفاده از ":" از هم جدا شده‌اند، به 1112 ارسال کنید.

از چپ به راست:

شماره رمز ۴ رقمی :مبلغ اعتبار مورد نظر به ریال:شماره دریافت کننده اعتبار

ویژه مشترکان دائمی:

  • شما در هر ماه از دوره قبض خود می‌توانید تا مبلغ 5,000 تومان اعتبار انتقال دهید.
  • در صورتی که صورتحساب خود را تا موعد مقرر پرداخت نکرده باشید، سرویس خط به خط برای شما غیر فعال خواهد شد.

  • در هر بار انتقال شارژ، مبلغ ۵۰ تومان به عنوان کارمزد از اعتبار موجود در حساب شما (فرستنده) کسر می‌شود.
  • با شماره‌گیری کد #۲*۱۴۲* و وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه می‌توانید رمز خود را تغییر دهید.

  • در صورتی که ۲۰ بار دستور خط به خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می‌شود و برای فعال‌سازی مجدد می‌توانید با شماره‌گیری ۷۰۰ از خطوط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار کنید.
  • با استفاده از سرویس خط به خط نمی‌توان شارژ شگفت‌انگیز را انتقال داد.
  • اگر از شماره شما در زمینه ارسال شارژ و یا پرداخت صورتحساب سیم‌کارت دیگر سوء استفاده شده و یا می‌خواهید فهرست تمام شماره‌هایی که برای شما شارژ ارسال کرده‌اند و یا صورتحساب شما را پرداخته‌اند و یا شما برای آنها شارژ ارسال کرده‌اید و یا صورتحسابشان را پرداخته‌اید را داشته باشید، لازم است از طریق مراجع قضایی اقدام کنید و پس از دریافت نامه، از طریق یکی از واحدهای حقوقی پیگیری‌های لازم را انجام دهید.

درخواست شارژ

شما مشترکان اعتباری و دائمی می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر از دوستان خود درخواست اعتبار کنید:

1. ایرانسل من

برنامه کاربردی ایرانسل من را دانلود کنید و وارد قسمت خط به خط شوید. گزینه درخواست شارژ را انتخاب کنید، شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و سپس درخواست شارژ را برای شماره موردنظر خود ارسال نمایید.

2. کد دستوری

برای درخواست اعتبار می‌توانید هریک از کدهای *142*1# یا 1#*3*1*555* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. سپس با وارد کردن شماره و مبلغ مورد نظر ، از شماره وارد شده درخواست اعتبار نمایید.

با ثبت درخواست شارژ، مخاطب شما پیامکی از شماره 1115 شامل شماره شما، مبلغ درخواستی و کد تایید دریافت می‌کند. برای قبول ارسال اعتبار کافیست تا کد تأیید را به 1115 ارسال کنید.