.

خدمات مبتنی بر پیام کوتاه انبوه ایرانسل

خدمات مبتنی بر پیام کوتاه انبوه ایرانسل یکی دیگر از امکانات و خدماتی است که واحد کسب و کار سازمانی ایرانسل در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

.
.خدمات مبتنی بر پیام کوتاه انبوه ایرانسل یکی دیگر از امکانات و خدماتی است که واحد کسب و کار سازمانی ایرانسل در اختیار سازمان ها قرار می دهد.
امروزه پیام کوتاه یکی از ساده ترین روش های ارتباطی سازمانها با مشتریان و کارمندان خود است که در بسیاری از سازمانها مورد استفاده قرار می گیرد. این روش ساده، ارزان و در دسترس است و قابلیت انتقال سریع اطلاعات را در هر زمان و مکان داراست.
خدمات پیام انبوه ایرانسل به دو شیوه برای سازمانها و شرکتها قابل دسترسی است:
  • سامانه تعاملی اختصاصی ارسال پیام (MSDP)
  • خدمات پیامک انبوه تجاری 

1. سامانه تعاملی ارسال پیام ها
سامانه تعاملی ارسال پیام انبوه، بستری است که به سازمان ها امکان می دهد بتوانند به صورت هدفمند و بر اساس دسته بندی های مشخص از مشتریان نسبت به ارسال پیام های خود قدام نمایند. این امکان با استفاده از پرتالی که شرکت ایرانسل در اختیار مشتریان قرار می دهد امکان پذیر خواهد بود. گفتنی است اطلاعات مشترکین به صورت کاملا محرمانه نزد ایرانسل حفظ شده و در اختیار هیچ مجموعه بیرونی قرار نخواهد گرفت. 
2. خدمات پیام انبوه 
این خدمات که توسط ایرانسل و از طریق چند شرکت تخصصی به عنوان نماینده ارائه می شود، به علت ظرفیت بسیار بالایی که در انتقال پیامها دارد، برای استفاده در اطلاع رسانی های وسیع یا خدمات بانکی و دولتی مناسب است. این خدمت برای شرکت هایی که حجم بسیار بالایی از ارسال را برای خود یا برای سایر شرکت ها مدیریت می کنند بسیار مناسب است چون به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به سیستم ارسال پیام ایرانسل متصل است و بنابراین از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر این امکان تنها در اختیار شرکت¬های محدودی قرار دارد و پذیرش شرکت جدید تنها با ضوابط خاص و با دارا بودن معیارهای موردنظر انجام می¬شود.
نمایش بیشتر
.
.مزایا و یا ویژگی های سامانه تعاملی اختصاصی ارسال پیام ایرانسل برای کسب و کار شما:
  • امکان ارسال پیام با ساختارهای مختلف (متن، تصویر و ترکیبی)
با استفاده از این سامانه، امکان ارسال پیام های متنی، تصویری و ترکیبی از متن و تصویر وجود دارد.
  • امکان ارسال پیامک از طریق واسط های گوناگون
سیستم جدید به شرکت‌ها و سازمان‌ها امکان می‌دهد که با استفاده از انواع واسط‌های کاربری گوناگون (GUI , Web Service, SMPP, HTTP, MM7) اقدام به ارسال پیام نمایند.
  • امکان گزارش‌گیری از پیام‌های ارسالی
با استفاده از این سامانه، امکان گزارش‌گیری از پیام‌های ارسالی بر اساس گزارش های تحویل، نام کابران، کمپین های اجرا شده، زمان ارسال، نوع پیام و غیره وجود دارد.
  • امکان ارسال پیام های از نوع فلش (flash message)
در سامانه تعاملی ارسال پیام، می توان پیام را به صورت فایل فلش ارسال کرد تا بدون نیاز به باز کردن یا ذخیره سازی آن، قابل مشاهده باشد.
  • امکان ارسال پیامک مناسبتی و یادآوری رویدادها با زمان بندی
این سامانه قابلیت زمانبندی و ارسال پیامک در زمان مشخص برای رویدادهای معین را نیز داراست.
  • ارسال پیام اختصاصی و متناظر با هر شماره
این سامانه جدید امکان ارسال پیام با محتوای مخصوص به هر شماره را نیز داراست. به‌طور مثال درصورتی‌که لازم باشد به طور همزمان کد مخصوص به هر مخاطب، برای شماره خاص آن مخاطب ارسال شود، این امر از طریق ارسال یک پیام به تمامی مخاطبین امکان پذیر است.
  • امکان ایجاد و ذخیره دفترچه تلفن
این سامانه به کاربران امکان می‌دهد که متناسب با نیاز خود، دفترچه تلفن‌هایی را با نام دلخواه و شماره‌های موردنظر ایجاد و ذخیره کرده و در موقع ارسال پیام از آن استفاده نمایند.
  • امکان ایجاد دسترسی های مختلف برای کاربران
در این سامانه می‌توان بنابه درخواست سازمان، دسترسی‌های متفاوتی را با تعداد پیام‌های مشخص و تنظیمات متفاوت به کاربران اختصاص داد تا در موقع لزوم، هر یک به سیستم دسترسی و قابلیت ارسال پیام را داشته باشند.
  • قابلیت زمانبندی و ارسال پیامک در زمان مشخص برای رویدادهای معین


 
نمایش بیشتر
.
.
.

ممکن است دوست داشته باشید :