فراخوان شناسایی نمایندگی فروش و خدمات ایرانسل (ارتباط با ایرانسل)

شرکت ایرانسل در نظر دارد جهت افزایش رفاه مشترکان خود، در نقاط مختلف کشور افراد واجد شرایط و فعال را جهت واگذاری نمایندگی فروش و خدمات ایرانسل (مراکز ارتباط با ایرانسل) به شرح زیر شناسایی نماید.

از کلیه افراد متقاضی اعطای نمایندگی که دارای دانش و تجربه کافی و نیروهای کارآزموده هستند، دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۲/۳۱، فرمی که در ادامه آمده است را به منظور شرکت در فراخوان تکمیل نمایید.

.

فرم اولیه فراخوان عمومی اعطای مرکز ارتباط با ایرانسل
مشخصات کلی
* نام فروشگاه
* نام صاحب فروشگاه
* نوع فعالیت فروشگاه
در صورت دارا بودن نمایندگی ایرانسل در این قسمت پرتال خود را درج نمایید.
* تلفن
* تلفن همراه
* استان
* شهر
* آدرس دقیق پستی فروشگاه
مشخصات فروشگاه
* آیا تاکنون نمایندگی شرکت های خدمات مخابراتی را داشته اید؟
* نوع مالکیت فروشگاه چیست، مالک یا مستأجر؟
* تعداد کانترها چه تعداد است؟
* مساحت فروشگاه چند متر مربع است؟
* آیا فضای آزاد برای نشستن مشتریان در صف وجود دارد؟
* در صورت وجود، به صورت حدودی چند مترمربع است؟
* آیا فروشگاه دارای پوشش مناسب 3G و 4G و TD-LTEاست؟ (با استفاده از کد دستوری *20# بررسی نمایید.)
* چه تعداد مرکز خدمات ایرانسل و ارتباط با ایرانسل در منطقه (محدوده 200 متری) موجود است؟
موقعیت مکانی فروشگاه
مهارت ها
* مهارت کار با کامپیوتر
* مهارت کار با اینترنت
موجودی تجهیزات و تعداد
وضعیت اینترنت
* توضیحات
* نام و نام خانوادگی درخواست کننده

پس از انجام بررسی‌های لازم، با افراد واجد شرایط جهت تکمیل اطلاعات و ارائه مدارک ضروری تماس گرفته می‌شود.
.

سلام،
چطور می تونم کمکتون کنم؟

×