سرویس پیام پیشواز

معرفی

با استفاده از این سرویس، تماس‌گیرندگان با شما می‌توانند به جای شنیدن آهنگ پیشواز در زمان انتظار تماس خود، یک پیام، خبر، جمله زیبا یا هر پیام دیگری را به انتخاب شما مشاهده کنند.

  • امکانات سرویس پیام پیشواز
    • تعریف لیست مجاز: پیام پیشواز تنها برای افرادی که نامشان در این لیست آمده نشان داده می‌شود.
    • تعریف لیست غیر مجاز: پیام پیشواز تنها برای افرادی که نامشان در این لیست آمده نشان داده نمی‌شود و بقیه مخاطبان شما هم قادر به مشاهده پیام پیشواز شما هستند.
    • هزینه استفاده از سرویس ماهانه تنها ۴۵۰ تومان است. هر ماه فرصت انتخاب ۳۰  پیام پیشواز دارید. پس از پایان مهلت یک ماهه، برای ادامه استفاده از سرویس باید دوباره درخواست اشتراک کنید.
  • مزایای سرویس پیام پیشواز
    • در حالی که فرد تماس‌گیرنده در انتظار پاسخگویی است، می‌توانید احساس خود در آن لحظه، وضعیت دسترسی، جملاتی زیبا، لطیفه و… را با او به اشتراک بگذارید.
    • در زمان‌هایی که قادر به پاسخگویی نیستید، می‌توانید از این طریق به تماس‌گیرندگان اطلاع بدهید.
    • با تنظیم پیام پیشواز مناسب می‌توانید خبری را به اطلاع دیگران برسانید بدون این که نیاز باشد برای تعداد زیادی از مخاطبان‌تان پیامک بفرستید.
  • فعال‌سازی سرویس پیام پیشواز

    برای فعال‌سازی یکی از سه روش زیر را دنبال کنید:

    ۱) پیامک‌کردن عدد ۱ به ۸۵۸۵

    در این روش فقط هزینه عضویت در سرویس (۴۵۰ تومان) از حساب شما کسر خواهد شد و به صورت پیش فرض متن «شب و روز شما بخیر» به عنوان پیام پیشواز شما نمایش داده می‌شود. به عبارت دیگر، در این روش فقط سرویس پیام پیشواز را فعال کرده‌اید؛ البته می‌توانید تا ۳۰  بار محتوای پیام پیشواز خود را به صورت رایگان تغییر دهید. برای تغییر متن پیام پیشواز، کافیست متن مورد نظر خود را بعد از علامت # به شماره ۸۵۸۵ ارسال کنید.

    در صورتی که علاقه‌مندید بسته‌های از پیش تعریف شده پیام پیشواز (برای مثال بسته عاشقانه یا شعر) را نیز فعال کنید، از یکی از دو روش زیر استفاده کنید.

    ۲) پیامک‌کردن شماره دستور مربوطه به ۸۵۸۵

    با این روش هم عضو سرویس پیام پیشواز می‌شوید و هم بسته مربوطه برای شما فعال می‌شود. شماره‌های دستوری را می‌توانید در جدول پایین مشاهده کنید.

    برای مثال، می‌توانید با ارسال کد دستوری R11 به ۸۵۸۵، بسته شعر نو را برای خود فعال کنید تا مخاطبان شما از این پس محتوای این بسته را در پیام پیشواز شما دریافت کنند. برای مشاهده محتوای هر بسته، کد دستوری آن بسته را بعد از Q به ۸۵۸۵ پیامک کنید.

    در صورتی که پیش از این با ارسال عدد ۱ به ۸۵۸۵ عضو سرویس پیام پیشواز شده باشید، با ارسال کد دستوری هر بسته از این پس هزینه بسته مورد نظر نیز به صورت ماهانه از حساب شما کسر خواهد شد.

    هزینه بسته: ۱۰۰ تومان

    درصورتی که قبلا عضو سرویس پیام پیشواز نشده‌اید، با ارسال کد دستوری، می‌توانید همزمان عضو سرویس شوید و بسته مورد نظر نیز برای شما فعال خواهد شد.

    هزینه سرویس + بسته : ۵۵۰ تومان

    ۳) از طریق کد دستوری #۸۵۸۵*

    شماره‌گیری کد USSD یکی دیگر از روش‌هایی است که از طریق آن می‌توانید سرویس پیام پیشواز و بسته مورد نظر خود را به طور همزمان فعال کنید.

    هزینه عضویت: ۴۵۰ تومان

    هزینه بسته دلخواه: ۱۰۰ تومان اگر تمایل به تغییر متن پیام پیشواز خود دارید، با شماره‌گیری کد #۸۵۸۵* یا پیامک کد دستور مربوطه به ۸۵۸۵ می‌توانید پیام پیشواز خود را تغییر دهید. برای تغییر متن فقط هزینه بسته (۱۰۰ تومان) از شما کسر خواهد شد.

  • محتوا بسته‌های سرویس پیام پیشواز
    سرویس نمونه محتوا بسته بسته شماره دستور
    پیام پیشواز مشترک گرامی عضویت شما در سرویس پیام پیشواز با موفقیت لغو گردید. لغوسرویس L
    پیام پیشواز بخل، ننگ و ترس نقصان است. و تهیدستی، مرد زیرک را در برهان کند[ ضعیف] می سازد. (نهج البلاغه/ حکمت ۳) سخنان امام علی (ع) R۱۱۰
    پیام پیشواز 🌸خوشبختی یک سفر است نه یک مقصد هیچ زمانی بهتر از همین لحظه برای شاد بودن وجود ندارد🌸 جمله های ناب R۱۰
    پیام پیشواز 💕”پایان شب من باش چون جای درنگی نیست جز عشق برای ما پایان قشنگی نیست (سید مهدی موسوی)”💕 عاشقانه R۱۲
    پیام پیشواز ” برای زیستن دو قلب لازم است، قلبی که دوست بدارد قلبی که دوستش بدارند (شاملو)” شعرنو R۱۱
    پیام پیشواز 😂دنبال نیمه گمشدتون نگردید، بعضی هام مثل ما لنگه به لنگه ن!😂 طنز R۱۳
    پیام پیشواز (متغیر بر اساس مناسبت) سلام برتو ای مطلع فجر! ای سپیده سحر ای انفجار نور، خوش‏آمدی. دهه فجرمبارک . . . مناسبتی
    پیام پیشواز 🌃شب و روزتان پر از لطف خدا 🌅 رسمی
    پیام پیشواز پرسپوليس يعني هواداران عاشق داشتن پرسپوليس يعني گل سرخ و شقايق کاشتن پرسپولیس
    پیام پیشواز ابي يعني شور يعني زندگي/ابي يعني مردي و مردانگي استقلال
    پیام پیشواز شب و روزتان بخیر پیام پیشواز/ کارت ویزیت ماهانه ۱
    پیام پیشواز شب و روزتان بخیر پیام پیشواز هفتگی ۷
  • تغییر پیام پیشواز پیش‌فرض

    اگر عضو پیام پیشواز ایرانسل باشید، یک پیام پیشواز پیش‌فرض برای شما انتخاب می‌شود که تمام کاربران ایرانسلی می‌توانند در هنگام تماس با شما آن را مشاهده کنند. در صورتی که می‌خواهید پیام پیشواز جدیدی را به عنوان پیام پیشواز پیش‌فرض خود داشته باشید، مراحل زیر را دنبال کنید.

    ۱) اگر در صفحه دیگری هستید، به صفحه «پروفایل شخصی من» رفته و در منوی سمت چپ، روی لینک «پیام پیشواز فعلی» کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات آن شوید.

    ۲) در قسمت «متن پیام موردنظر»، متن پیام پیشواز جدید را تنظیم و در پایان روی دکمه «تغییر» کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

     

  • تغییر تنظیمات پیام پیشواز اختصاصی

    اگر پیش از این پیام پیشوازی برای کاربران خاص ایجاد کرده‌اید و می‌خواهید متن پیامتان را تغییر دهید، ابتدا وارد صفحه «پروفایل شخصی من» شوید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

    ۱) روی لینک «تنظیمات پیام» در سمت چپ منو کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات پیام شوید.

    ۲) در قسمت «موارد موجود»، نشان‌گر را روی پیام پیشوازی حرکت دهید که قصد تغییر آن را دارید، تا گزینه‌های «ویرایش» و «حذف» پیام طبق عکس زیر ظاهر شوند.

  • تنظیم پیام پیشواز اختصاصی برای کاربر یا کاربران خاص

    برای تنظیم یک پیام پیشواز اختصاصی برای یک یا چند کابر خاص (حداکثر ۱۰ کاربر)، ابتدا باید با وارد کردن شماره موبایل خود به عنوان نام کاربری و رمز ورود e-Care وارد پورتال پیام پیشواز به آدرس http://pishvaz.irancell.ir شوید. (اگر رمز عبور e-Care را فراموش کرده‌اید، یک پیامک بدون متن به ۱۳۰ بفرستید.) در صورتی‌که قبلا سرویس پیام پیشواز ایرانسل را فعال کرده باشید، پس از ورود به پورتال، صفحه «تنظیمات پیام» را مشاهده خواهید کرد. برای تنظیم پیام پیشواز اختصاصی مراحل زیر را دنبال کنید:

    ۱) اگر در صفحه دیگری هستید، از منوی بالای صفحه روی «پروفایل شخصی من» کلیک کنید؛

    سپس از زیرمنوی «پروفایل شخصی من» در سمت چپ، روی «تنظیمات پیام»کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات پیام شوید.

    ۲) در صفحه بازشده دو گزینه «تنظیمات روزانه» و «تنظیمات هفتگی» را می‌بینید. اگر می‌خواهید پیام پیشواز شما طی روزهای مشخصی برای دوستانتان نمایش داده شود، گزینه «تنظیمات روزانه» و اگر می‌خواهید پیام پیشوازتان در طول یک دوره سرویس برای یک یا چند روز خاص از هفته برای دوستانتان ارسال شود، «تنظیمات هفتگی» را انتخاب کنید.

    ۳) پس از انتخاب «تنظیمات روزانه» یا «تنظیمات هفتگی»، جهت تنظیم پیام پیشواز برای کاربران ویژه گزینه «کاربران خاص» را از قسمت «نوع گیرنده» انتخاب کنید.

    ۴) حالا در قسمت «دریافت‌کننده» شماره موبایل کاربر یا کاربرانی را وارد کنید که می‌خواهید پیام پیشواز خاصی برایشان نمایش داده شود و سپس روی دکمه «اضافه» کلیک کنید تا شماره موردنظر به لیست دریافت‌کنندگان اضافه شود.

    ۵) در قسمت «محتوا»، متن پیام پیشواز خود را وارد کرده و روی دکمه «ثبت» کلیک کنید تا پیام پیشواز برای کاربران خاص تنظیم شود.

    ۶) در انتها بعد از ثبت پیام پیشواز، می‌توانید در قسمت «موارد موجود» لیست تنظیمات انجام‌شده را ببینید.

  • تنظیم پیام پیشواز برای ساعات مختلف

    با استفاده از ویژگی تعریف پیام پیشواز در محدوده زمانی دلخواه،می توانید پیام پیشوازهای متفاوت و مختلفی را برای هر ساعتی از روز تنظیم کنید تا پیام پیشواز سفارشی شما فقط در زمانی که شما تعیین می کنید ارسال شود. برای تنظیم یک پیام پیشواز با ویژگی ارسال در یک بازه زمانی پس از ورود به صفحه «پروفایل شخصی من» مراحل زیر را دنبال کنید:

    ۱) در منوی سمت چپ، روی لینک «تنظیمات پیام» کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات پیام شوید.

    ۲) در صفحه تنظیمات پیام می‌توانید در مورد هر دو گزینه «تنظیمات روزانه» یا «تنظیمات هفتگی»، برای پیام پیشواز خود محدوده زمانی متفاوتی را تعیین کنید. پس از انتخاب نوع تنظیمات، «روز» و «محدوده زمان» دلخواه نیز جهت سفارشی کردن پیام پیشوازتان قابل انتخاب است.

    «محدوده زمان» را به سه روش می‌توانید انتخاب کنید. اول با انتخاب و تایپ زمان جدید؛ دوم با استفاده از انتخاب سریع (Quick Selection) و سوم به صورت نشان داده شده در کادر سوم، یعنی با تایپ زمان به صورت مستقیم.

    توجه داشته باشید که قسمت انتخاب سریع (Quick Selection) یک لیست به تناسب ساعت انتخابی شما پیشنهاد کرده و نمایش می‌دهد تا انتخاب سریع‌تری داشته باشید.

    ۳) پس از اینکه نوع، روز، ساعت و در نهایت متن پیام پیشواز را انتخاب کردید روی دکمه «ثبت» کلیک کنید تا تنظیمات دخیره شوند.

  • مدیریت مخاطبین در پورتال پیام پیشواز ایرانسل

    در پورتال پیام پیشواز ایرانسل صفحه ای با عنوان «مدیریت مخاطبین» در نظر گرفته شده که در واقع یک دفترچه تلفن را برای شما فراهم آورده است و با استفاده از آن شما می توانید مخاطبین خود را اضافه، حذف یا ویرایش کنید و حتی گروهی از لیست مخاطبین را ایجاد نمایید. برای ورود به صفحه «مدیریت مخاطبین» از منوی بالای صفحه «پروفایل شخصی من» را باز کرده سپس مراحل زیر را جهت اضافه کردن مخاطب دنبال کنید.

    ۱) از منوی سمت چپ، روی لینک «مدیریت مخاطبان» کلیک کنید تا صفحه مخاطبان باز شود.

    ۲) حالا برای اضافه‌کردن مخاطبان، روی دکمه «اضافه کردن» کلیک کنید.

    ۳) در انتها، پس از اینکه شماره مخاطبان خود را وارد کردید، روی «ثبت» کلیک کنید تا ذخیره شوند.

    برای اضافه‌کردن شماره‌های بیشتر، روی لینک پایین سمت چپ با عنوان «استمرار افزودن» کلیک کنید. توجه داشته باشید که با استفاده از فرم مخاطبان می‌توانید هر مرتبه حداکثر ۱۵ مخاطب را اضافه کنید و در نهایت نیز حداکثر می‌توانید ۳۰۰ مخاطب و ۲۰ گروه مخاطبان را بوجود آورید.

    • حذف مخاطب

      برای حذف یک مخاطب، روی نشان حذف  جلوی آن مخاطب کلیک کنید؛ برای حذف چند مخاطب نیز ابتدا آنها را انتخاب کرده و سپس دکمه «حذف» را بزنید.

    • تغییر نام و گروه یک مخاطب

      برای تغییر نام یک مخاطب یا تغییر گروه مخاطب، می‌توانید از گزینه ویرایش استفاده کنید. در انتها جهت ذخیره تغییرات روی «ثبت» کلیک کنید.

      همچنین با استفاده از دکمه «تغییر گروه» می‌توانید فهرستی از مخاطبان خود را انتخاب کرده و گروه مخاطبان آنها را به گروهی دیگر تغییر دهید.

    • ایجاد گروه مخاطبان

      پیشتر با شیوه اضافه‌کردن مخاطبان در «مدیریت مخاطبان» آشنا شدید. حال برای ایجاد یک گروه از مخاطبان باید مراحل زیر را دنبال کنید:

      ۱) از منوی سمت چپ، روی لینک «مدیریت مخاطبان» کلیک کنید تا صفحه مخاطبان باز شود.

      ۲) حال روی «مدیریت گروه» کلیک کنید.

      ۳) در صفحه بازشده، روی دکمه «اضافه‌کردن گروه» کلیک کنید و یک نام برای گروه خود انتخاب و در انتها روی «تایید» کلیک کنید تا گروه ساخته شود.

    • حذف گروه مخاطبان

      اگر گروهی را از قبل ساخته‌اید و قصد حذف آن را دارید، می‌توانید وارد صفحه مدیریت مخاطبان شده و روی نشانه حذف  کلیک کنید. توجه داشته باشید که در زمان حذف یک گروه، می‌توانید با انتخاب گزینه «حذف همزمان افراد داخل گروه»، تمام مخاطبان آن گروه را نیز حذف کنید. در غیر اینصورت، گروه انتخابی حذف شده و مخاطبان آن به لیست «بدون گروه» تغییر می‌کند.

    • تغییر نام گروه

      برای تغییر نام گروهی که قبلا ساخته‌اید، می‌توانید وارد صفحه مدیریت مخاطبان شده و از گزینه ویرایش  استفاده کنید.

  • حذف مخاطب

    برای حذف یک مخاطب، روی نشان حذف  جلوی آن مخاطب کلیک کنید؛ برای حذف چند مخاطب نیز ابتدا آنها را انتخاب کرده و سپس دکمه «حذف» را بزنید.

  • تغییر نام و گروه یک مخاطب

    برای تغییر نام یک مخاطب یا تغییر گروه مخاطب، می‌توانید از گزینه ویرایش استفاده کنید. در انتها جهت ذخیره تغییرات روی «ثبت» کلیک کنید.

    همچنین با استفاده از دکمه «تغییر گروه» می‌توانید فهرستی از مخاطبان خود را انتخاب کرده و گروه مخاطبان آنها را به گروهی دیگر تغییر دهید.

  • ایجاد گروه مخاطبان

    پیشتر با شیوه اضافه‌کردن مخاطبان در «مدیریت مخاطبان» آشنا شدید. حال برای ایجاد یک گروه از مخاطبان باید مراحل زیر را دنبال کنید:

     

    ۱) از منوی سمت چپ، روی لینک «مدیریت مخاطبان» کلیک کنید تا صفحه مخاطبان باز شود.

    ۲) حال روی «مدیریت گروه» کلیک کنید.

    ۳) در صفحه بازشده، روی دکمه «اضافه‌کردن گروه» کلیک کنید و یک نام برای گروه خود انتخاب و در انتها روی «تایید» کلیک کنید تا گروه ساخته شود.

  • حذف گروه مخاطبان

    اگر گروهی را از قبل ساخته‌اید و قصد حذف آن را دارید، می‌توانید وارد صفحه مدیریت مخاطبان شده و روی نشانه حذف  کلیک کنید. توجه داشته باشید که در زمان حذف یک گروه، می‌توانید با انتخاب گزینه «حذف همزمان افراد داخل گروه»، تمام مخاطبان آن گروه را نیز حذف کنید. در غیر اینصورت، گروه انتخابی حذف شده و مخاطبان آن به لیست «بدون گروه» تغییر می‌کند.

  • تغییر نام گروه

    برای تغییر نام گروهی که قبلا ساخته‌اید، می‌توانید وارد صفحه مدیریت مخاطبان شده و از گزینه ویرایش  استفاده کنید.