بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال ۹۴، بهمنظور یکپارچه¬سازی و احراز اصالت هویت کاربران و همچنین تأمین حریم خصوصی و امنیت اطلاعات در فضای مجازی، کلیه اپراتورهای تلفنهمراه و تامینکنندگان اعم از اینترنت ثابت و همراه، موظف به برقراری ارتباط با سیستم مرکزی شاهکار شدند.
بر اساس این مصوبه اپراتورها موظفند که در زمان ثبتنام اطلاعات کاربری را با این سامانه بررسی و در صورت احراز اطلاعات اقدام به ارائه سرویس نمایند.
همچنن بر اساس این مصوبه هر کاربر حقیقی مجاز به مالکیت حداکثر ۱۰ سیمکارت در هر اپراتور است. با توجه به این که ایرانسل سرویس اینترنت نسل چهار ثابت و همراه خود را بر بستر سیمکارت ارائه میدهد، هر سیمکارت صرفنظر از نوع سرویس، در سامانه مرکزی شاهکار تحت عنوان سیمکارت همراه ثبت و محدودیت تعداد مالکیت بر روی مجموع این سیمکارتها اعمال میشد، که این موضوع بسیاری از کاربران را با مشکل روبهرو کرده بود.
جهت رفع این محدودیت چندی پیش ایرانسل با همکاری سازمان تنظیم مقررات امکانی فراهم کرد تا ثبتنام همزمان ۱۰ سیمکارت اینترنت ثابت و ۱۰ سیمکارت همراه تحت مالکیت یک کاربر در این سامانه میسر گردد. همچنین ایرانسل در حال اصلاح نوع سرویس کاربرانیست که تاریخ ثبتنام و فعالسازی سیمکارت اینترنت ثابتشان به قبل از بهمن ۱۳۹۷ برمیگردد؛ به همین منظور پس از تغییر نوع سرویس از همراه به ثابت در این سامانه پیامک خودکار زیر با نام فرستنده CRA.ir برای این کاربران ارسال خواهد شد:
"مشترک گرامی در تاریخ X یک عدد سرویس TDLTE به شماره Y با کد ملی شما در اپراتور ایرانسل ثبت گردیده است.در صورت وجود مغایرت به اپراتور مذکور مراجعه فرمایید."

لازم به توضیح است که پیش یا پس از ارسال این پیامک نیاز به هیچ اقدامی از سمت کاربران نیست و هیچ تغییر یا اختلالی در وضعیت فعلی حساب کاربری یا استفاده از سرویس ایجاد نخواهد کرد.