رسانههای اجتماعی
رسانههای اجتماعی
برای ارتباط بیشتر و نزدیکتر با شما در شبکههای اجتماعی نیز حضور یافتیم، تا در تمام لحظهها کنارتان باشیم. با دنبالکردن ما در رسانههای اجتماعی از جدیدترین مسابقات، کمپینها، خدمات، محصولات، اخبار و… مطلع شوید. همچنین میتوانید در فضایی دوستانه و صمیمی ایدهها، نظرات، سوالات، پیشنهادات، انتقادات و… را با در میان بگذارید و پاسخ آنها را دریافت کنید.
رسانههای اجتماعی
بهمناسبت شب یلدا ایرانسل برنامهای را با عنوان «یلدا امن» و با هشتگ #یلدامن برای مخاطبان صفحه اینستاگرام خود تدارک دید. این برنامه با اجرای لیلی رشیدی و با حضور احترام برومند و بهرام شاهمحمدلو، با ترکیبی از موسیقی، قصههای یلدایی و خاطرهها در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
با هدف رعایت پروتکلهای بهداشتی و مقابله با بیماری کرونا، ایرانیان دور از هم و در عین حال از طریق ارتباطات دیجیتال، یلدا را در کنار هم جشن گرفتند. در این برنامه نیز هنرمندان از خانههایشان و با استفاده از اینترنت، دید و بازدید کردند. از طرفی، با توجه به مصادف شدن یلدای ۹۹ با روز پرستار، در این برنامه، با یکی از اعضای کادر درمان به صورت اینترنتی گفتوگو و از تلاشها و ایثارگری ایشان قدردانی شد.
ویژهبرنامه یلدای ۹۹ ایرانسل، در پنج قسمت ۵ تا ۹ دقیقهای به همراه پنج موزیک ویدیو ساخته شد. تماشای این برنامه، با مراجعه به صفحه رسمی @irancell در اینستاگرام امکانپذیر است.
در روز جهانی عکاسی سال ۱۳۹۷، از شما خواستیم که از اشیا، مناظر و هرچه پیرامون خود میبینید که نشانی از رنگ زرد دارد عکسی بگیرید و با #قاب_زرد در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. مشارکت چشمگیر و ذوق هنری منحصر به فرد شما به اینستاگرام رنگ و روی تازهای بخشید.
برای قدردانی از همراهی شما، سه دوربین پولاروید به قید قرعه به سه نفر از شرکتکنندگان تعلق گرفت.
یلدای ۹۷ را به سلیقه خودتان به عزیزانتان تبریک گفتید و در قرعهکشی سه گوشی هوشمند شرکت کردید!
شب چله سال 97، امکانی فراهم کردیم تا به سلیقه خود کارت تبریک بسازید و بلندترین شب سال را با زبان خودتان به عزیزانتان تبریک بگویید. علاوه بر جایزه ویژه و غافلگیرکنندهای که درست در شب یلدا اعلام شد، از میان تمام کارتهای تبریک زیبایی که به همراه #یلداکنارهم در صفحه اینستاگرامتان به اشتراک گذاشتید، به سه نفر از طریق قرعهکشی سه گوشی هوشمند تعلق گرفت.
#غافلگیرشو
رمضان سال ۱۳۹۶، کودکانی را که از امکانات آموزشی کافی برخوردار نیستند، فراموش نکردیم و با کمپین #نزدیکترشیم و به یاری شما عزیزان، برای تجهیز تعدادی از مدارس محروم با بهروزترین امکانات کمکآموزشی، گامی کوچک در راه بهبود زندگی کودکان ایران برداشتیم.
برای رسیدن به این هدف، به ازای هر دفعهای که تصویر رمضانی ایرانسل به همراه #نزدیکترشیم در اینستاگرام شما عزیزان به اشتراک گذاشته شد، مبلغ ۳۰۰۰ تومان (تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان) را به این کمپین اختصاص دادیم.
به بهانه روز مادر، مسابقهای در اینستاگرام ایرانسل داشتیم که برای شرکت در آن کاربران زیر پستی که در ارتباط با روز مادر منتشر شده بود، خاطرهای از نزدیکتر شدن با مادرشان به واسطه اینترنت و فناوری تعریف کردند. در صورت تمایل نیز یک ویدئوی خلاقانه از خودشان را به اشتراک گذاشتند که در آن تعریف کرده بودند که چطور فناوری و اینترنت باعث نزدیکتر شدن آنها به مادرشان شده است؛ سپس آن را با هشتگ #نزدیکترشیم به اشتراک گذاشته و ایرانسل را منشن کردند.
جایزه هیجانانگیز این مسابقه یک گوشی هوشمند iPhone X بود و به کامنتی با بیشترین تعداد لایک و یکی از ویدئوهای ارسالی (که به قید قرعه انتخاب شد) تعلق گرفت.
به کمک بات نوروزی تلگرام ، کاربران به سلیقه خودشان کارت تبریک نوروزی ساختند و برای عزیزانشان فرستادند.
برای استفاده از این بات، کاربران ابتدا طرح دلخواه را انتخاب و سپس نام فرد موردنظر را وارد میکردند، سپس کارت تبریک خود را تحویل گرفته و آن را در تلگرام برای دوستان خود ارسال میکردند. در ضمن اگر این کارت را با #نزدیکترشیم در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک میگذاشتند، بهطور خودکار در قرعهکشی یک دستگاه Galaxy Tab شرکت میکردند.
در رمضان ۹۶ لبخندها را هدیه کردیم. ایرانسلی بودید یا نه فرقی نمیکرد، کافی بود یک لبخند به لب اطرافیانتان بیاورید، از لبخندها عکس بگیرید و با هشتگ #لبخندبساز عکس را در اینستاگرامتان به اشتراک بگذارید. به ازای هر لبخند در هر عکس، ما به موسسات خیریه کمک کردیم و بذر لبخندهای بیشتری را کاشتیم. با ما باش و #لبخندبساز!
حضور در راهپیمایی اربعین حسینی فیض بزرگیست که هر سال بسیاری از شما هموطنان عزیز از آن بهرهمند میشوید. در این کمپین با ثبت تصاویر از زمان آغاز این سفر پرفیض تا لحظهای که چشمانتان به نور بارگاه بلندمرتبه امام حسین (ع) روشن شد، علاوه بر سهیمکردن همه کسانی که امکان حضور در این سفر را نداشتند، با به اشتراک گذاشتن تصاویر در اینستاگرام خود با هشتگ #تاکربلا یا ارسال آنها به شماره تلگرام 09351261220 در قرعهکشی ایرانسل شرکت کردید.
به مناسبت ماه مبارک رمضان ۹۴، علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری با خلاقیت و نوآوری، فضایی از مهربانی و لبخند را در محیط پیرامونشان ایجاد کرده و با ثبت آن لحظهها از طریق عکس یا فیلمی ١۵ ثانیه ای با #یک_مهربانی_بیشتر در اینستاگرام ایرانسل به اشتراک گذاشتند.
جوایزی که به برندگان اهدا شد:
١ دستگاه آیفون ۶ بر اساس رای مردم (بیشترین لایک)
١ دستگاه آیفون ۶ به قید قرعه (هر عکس واجد شرایط یک شانس در قرعهکشی داشت)
زمان مسابقه: ٢٨ خرداد تا ٢٧ تیر (١ تا ٣٠ رمضان)
زمان اعلام برندگان: ۶ مرداد
در این کمپین از شما خواستیم از هدفهایتان در سال ۹۷ عکسها و فیلمهای خلاقانهای تهیه کنید و با هشتگ #بهاروبساز در اینستاگرام ایرانسل به اشتراک بگذارید.
جوایز اهداشده:
فرد برگزیده به قید قرعه: ۱۰ میلیون تومان
فرد برگزیده بر اساس نظر مردم (تعداد لایک): ۶ میلیون تومان و جوایز میلیونی دیگر زمان شرکت در مسابقه از عید نوروز تا عید نیمه شعبان (۱ فروردین تا ۲ خرداد) بوده است.
اینستازوم کمپین اسفند ماه سال ۱۳۹۴ ایرانسل بوده است که با هدف ثبت لحظات تاثیرگذار از فیلمهای موردعلاقه شما عزیزان برگزار شد.
متقاضیان شرکت در این مسابقه باید وارد برنامه زوم ایرانسل میشدند و یکی از فیلمهایی را که دوست داشتند انتخاب میکردند و عکسی از یک لحظه بهیادماندنی و موردعلاقه خود را با #اینستازوم به اشتراک میگذاشتند.
جوایز برندگان:
۴ دستگاه تلفن همراه هوشمند Smart Prime 18813 دو سیم کارت (هر هفته یک دستگاه)