تلفن همراه
 
 

طرح دائمی (آی سیم)


اکنون صحبت کنید، بعداً بپردازید!


با پرداخت هزینه ماهانه اندکی، می توانید از تمام مزایای استفاده از تلفن همراه بهره‌مند شده و مخارج مکالمات خود را در پایان ماه بپردازید. برای بهره مندی از طرح دائمی تنها کافی است مبلغی را به عنوان هزینه اشتراک به صورت ماهانه بپردازید . سایر هزینه های تلفن همراه شما به صورت مجزا در صورتحساب منعکس خواهد شد. تا زمانی که شما تحت پوشش طرح دائمی هستید ، تماس های شما بر اساس نرخ های تعیین شده در برگه های تعرفه این طرح محاسبه می شوند. این برگه ها در فروشگاه ها و همچنین در صفحه  تعرفه های طرح دائمی این وب سایت موجود می باشند.


فقط برای شما


به عنوان مشتری طرح دائمی در پایان هر دو ماه، یک صورت‌حساب دریافت خواهید کرد که بنابر درخواست شما، صورت ریز مکالمات انجام شده نیز می‌تواند همراه آن ارسال شود. این صورت‌حساب به نشانی پست الکترونیکی (email)  شما فرستاده خواهد شد. شما برای پرداخت این صورت‌حساب، ۲۸ روز از تاریخ صدور آن فرصت دارید.

نکته مهم:  لطفاً 
ضوابط و شرایط استفاده از خدمات ایرانسل را مطالعه فرمابید. شروع استفاده از این سیم کارت به این معناست که شما قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.



روش های پرداخت مشترکین دائمی ایرانسل


جهت پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه (قبض) خود، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید:

۲. پرداخت اینترنتی از طریق:

- وب سایت ایرانسل
- وب سایت بانک ملت
- وب سایت بانک ملی و سرمایه
- وب سایت بانک مسکن











پیش شماره ۰۹۰۲ برای شما که می خواهید منحصر به فرد باشید!

پیش شماره خاص ۰۹۰۲ مختص مشترکینی است که به دنبال تفاوت و برتری هستند. شما مشترکین عزیز می‌توانید با مراجعه به وب سایت olr.irancell.ir شماره مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها شماره انتخاب کنید و به راحتی مبلغ مربوط را به وسیله کارت‌های عضو شتاب بپردازید. سیم‌کارت شما بدون پرداخت هزینه به نشانی شما تحویل داده خواهد شد. ارائه کپی کارت ملی در هنگام دریافت سیم کارت الزامی است. برای پیگیری وضعیت سیم کارت خود از اداره پست، می توانید با شماره ۳۳۹۹۳۷۱۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

توجه: سازمان‌ها و موسسات می‌توانند به منظور انتخاب شماره و خرید تا سقف ۱۰ سیم‌کارت، به سایت olr.irancell.ir مراجعه کنند و در صورت تمایل به خرید سیم‌کارت‌های دائمی (آی سیم) در تعداد بیشتر نیز به یکی از روش‌های زیر اقدام نمایند:

  • ارسال پست الکترونیکی حاوی اطلاعات تماس شرکت، به نشانیcorporatesales@mtnirancell.ir؛
  • ارسال یک نمابر به شماره ۰۲۱-۲۳۱۹۶۰۳۰
  • ارسال یک پیامک حاوی ۹۰۲ به شماره ۷۰۰۱ از خطوط ایرانسل؛ و یا
  • تماس با ۷۱۴ از خطوط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط.
  • لطفا درنظر داشته باشید که خرید سیم کارت آی‌سیم به صورت انبوه تنها در دامنه ۰۹۰۲۸****** امکان‌پذیر است.


خدمات ویژه و مزایای سیم کارت دائمی (آی‌سیم) در یک نگاه


  • مرکز تماس اختصاصی به شماره ۹۰۰
  • حد اعتبار اولیه ۵۰۰.۰۰۰ ریال و امکان افزایش به انتخاب مشترک
  • کارت مالکیت رسمی
  • تماس با ۷۱۴ از خطوط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط.
  • اینترنت پرسرعت همراه EDGE در سراسر کشور
  • رومینگ گسترده مکالمه و دیتا
  • دریافت صورت حساب جزئیات تماس‌های تلفنی در پایان هر دو ماه
  • کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه
  • سرویس های ارزش افزوده پیشرفته به روز و متنوع
  • شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش


از خدمات ایرانسل بهره‌مند شوید

 
صورت ریز مکالمات:
صورت ریز مکالمات شامل گزارش کامل مصرف ماهانه شما می باشد. این گزارش منعکس کننده شماره مقصد، مدت زمان مکالمه، زمان برقراری تماس و هزینه تماس است.


خدمات مشترکین ایرانسل:
یک خط تلفنی شبانه روزی برای ارائه کمک و پشتیبانی و امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ایرانسل در خدمت شماست. فقط کافیست شماره ۷۰۰ را بگیرید!



پیام
های نوشتاری: خدمات پیامک (SMS)
سرویس پیامک به شما اجازه می دهد تا پیام های نوشتاری رابه سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از آنها دریافت نمایید. هر پیام نوشتاری شما می تواند حداکثر معادل ۱۶۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان انگلیسی و یا ۷۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان فارسی باشد. برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکزپیام اطمینان حاصل فرمایید. شماره مرکز پیام ایرانسل ۰۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ می باشد.
 

انتقال تماس تلفنی:
شما می توانید تماس های خود را با استفاده از این سرویس به هرشماره تلفن دیگری به جز تلفن همراه خود منتقل کنید.



کنفرانس تلفنی:

با استفاده از این سرویس می توانید به طور همزمان با حداکثر پنج نفر دیگر صحبت کنید. مهم نیست که این افراد در کدام نقطه واقع شده اند و یا از کدام شبکه مخابراتی استفاده می‌نمایند، فقط کافیست که در آن نقطه پوشش شبکه داشته باشیم.



سرویس شناسایی تماس گیرنده (
CLIP):
این سرویس به شما امکان می دهد تا قبل از پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.



سرویس مسدود نمودن تماس:
این سرویس به شما امکان می دهد تا در مواقع لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس جلو گیری نمایید.



تعویض سیم‌کارت


در صورت آسیب دیدن، مفقود شدن و یا به سرقت رفتن سیم‌کارت می‌توانید شماره خود را روی یک سیم‌کارت جدید فعال کنید. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و خرید یک «بسته بازگشت»، عملیات تعویض سیم‌کارت را انجام دهید. همچنین در صورت لزوم می‌توانید پیش از تعویض سیم‌کارت جهت مسدود کردن موقت آن با خدمات مشترکین (شماره مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰) تماس بگیرید و ظرف مدت هفت روز برای دریافت سیم‌کارت جدید خود به دفاتر خدمات مشترکین ایرانسل مراجعه و بدین ترتیب از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری نمایید.

توجه :  برای تعویض سیم‌کارت، علاوه بر ارائه مدرک شناسایی معتبر، ارائه قاب و کارت شناسایی سیم‌کارت قبلی الزامی است . در صورتی که قاب سیم‌کارت قبلی را در اختیار ندارید، لطفا با مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰ تماس بگیرید یا به یکی از مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید .


شماره‌های مهم


تلفن گویا و خدمات مشترکین ۹۰۰
اطلاع از وضعیت حساب *۱۳۰*۱*۱#
حد اعتبار *۱۳۰*۱*۴#
با من تماس بگیرید *۱۵۰*شماره تلفن#
پرداخت قبض از طریق کارت شارژ *۱۳۰*PIN#
پرداخت قبض از طریق تلفن گویا ۰۲۱-۸۷۳۴
پیام گیر صوتی ۷۱۰
آهنگ پیشواز ۷۷۷

توجه: تماس با شماره اضطراری ۱۱۰ از خط ایرانسل رایگان است.



قوانین قطع خدمات


اگر مشتری در مدت ۲۸ روز صورتحساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت تماس و SMS خواهد بود. در صورت عدم پرداخت صورتحساب در این دوره ۵۷ روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود. که در آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد. اگر مشترک ۵۱ روز در حالت تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (وحساب او) از شبکه حذف می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره ۷۰۰ با استفاده از تلفن همراه ایرانسل خود تماس بگیرید هزینه این تماس صرفنظر از مدت زمان مکالمه معادل هزینه ثابت یک دقیقه تماس ایرانسل به ایرانسل می باشد. شما همچنین می توانید از هر خط دیگری با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. این تماس ها بر اساس نرخ های تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه می گردد.

در صورتی‌که مشترک قبل از تمام شدن یک دوره و دریافت صورت‌حساب، از تمامی اعتبار خود استفاده نموده باشد، جهت ممانعت از تعلیق یک‌طرفه خط: (۱) می‌تواند قسمتی از بدهی خود به ایرانسل را تسویه نموده و مجدداً حسابش را به مقداری کمتر از حد اعتبار کاهش دهد و یا (۲) می‌تواند با پرداخت سپرده به ایرانسل میزان حد اعتبار خود را افزایش دهد. در این صورت، در ماه‌های بعد نیز می‌تواند تا حد اعتبار افزوده شده، از خدمات شبکه استفاده نماید.



تعلیق خط در صورت عدم پرداخت قبض


در صورتی که مشترک، تا مهلت پرداخت تعیین شده، اقدام به پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود ننماید، خط تلفن وی به حالت تعلیق یک طرفه درخواهد آمد. در این حالت، مشترک تنها قادر به دریافت تماس و پیامک می‌باشد و امکان برقراری تماس و ارسال پیامک را نخواهد داشت.

پس از گذشت ۵۷ روز از تعلیق یک طرفه، و عدم تسویه حساب در این مدت، خط تلفن همراه به صورت خودکار به حالت تعلیق کامل درخواهد آمد. در این حالت مشترک نه تنها قادر به برقراری تماس و ارسال پیامک نخواهد بود، بلکه امکان دریافت تماس و پیامک را هم نخواهد داشت.

اگر پس از گذشت ۱۴۰ روز از تاریخ  صدور صورت‌حساب، سیم کارت همچنان به حالت تعلیق کامل باقی بماند و مشترک اقدام به تسویه حساب خود ننماید، شماره تلفن همراه وی از شبکه ایرانسل حذف خواهد شد. در این حالت، مشترک کلیه حقوق خود را در ارتباط با مالکیت و استفاده از این شماره تلفن از دست خواهد داد.  

صورت‌حساب تلفن همراه شما به صورت دو ماه یک‌بار برایتان ارسال می‌گردد. روش دریافت این صورت‌حساب بسته به انتخاب خود شما می‌تواند از طریق پست، کنترل حساب اینترنتی (e-Care ) و یا پست الکترونیکی باشد. در صورت عدم دریافت صورت‌حساب پس از گذشت یک ماه، خواهشمند است با شماره ۷۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل کرده و یا حضوراً به مراکز خدماتی ایرانسل مراجعه نمایید.


اطلاعیه محدودیت در تعداد سیم کارت های تحت مالکیت

لطفا توجه داشته باشید که طبق دستورالعمل صادره از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با هر کد ملی امکان ثبت تنها ۱۰ سیم کارت به نام هر شخص حقیقی وجود دارد. به عبارت دیگر، هیچ شخص حقیقی قادر نخواهد بود با یک کد ملی نسبت به ثبت نام بیش از۱۰ سیم کارت اقدام نماید.