X
مراکز فروش و خدمات مشترکان

همکاران ما در نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های ایرانسل آماده ارائه خدمات گوناگون به مشترکان محترم هستند.

استان
شهر
Legal Issues
Legal Interface
Number
Wmax
Selling SIM
service - Selling 3G/ 4G Modems
Selling Voucher with Approved Price
SIM SWAP
lte

موردی یافت نشد. لطفا به مراکز دیگر مراجعه کنید.
.
تعداد کل مراکز خدمات224
 

فروش سیم­ کارت و مودم اینترنت همراه: مشترکان می ­توانند با در دست داشتن کارت ملی خود نسبت به خرید سیم کارت 4G و یا مودم­ های اینترنت همراه ایرانسل در مراکز خدمات اقدام نمایند و از سرعت واقعی اینترنت همراه لذت ببرند.

شارژ و پرداخت بدهی: مشترکان می ­توانند با اعلام شماره ایرانسل خود در مرکز خدمات اقدام به افزایش آنی اعتبار حساب و پرداخت بدهی‌های خود کنند.

تعویض سیم­ کارت: مشترکان در صورت آسیب دیدن، مفقود شدن سیم‌ کارت و یا تمایل به تغییر سیم‌ کارت از 3G به 4G می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی خود اقدام به دریافت سیم­ کارت جدید کنند.

تغییر مالکیت: مشترکان با به همراه داشتن کارت ملی و مراجعه به یکی از مراکز خدمات یا نمایندگی­ های حقوقی ایرانسل در شهر خود می‌توانند اقدام به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود کنند.

پیگیری مشکلات حقوقی: مشترکان می ­توانند جهت پیگیری مشکلات حقوقی، تحویل نامه ­های قضایی و ردیابی سیم‌کارت به بخش‌های حقوقی ایرانسل مراجعه نمایند.

خدمات استعلام شماره های تحت مالکیت: مشترکان می­ توانند با ورود به سایت mobilecount.cra.ir (خدمات الکترونیک --> سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار ) و وارد نمودن شماره ملی، از تعداد شماره های ثبت نام شده به نام خود در چهار اپراتور «همراه اول ، ایرانسل، تالیا و رایتل» اطلاع کسب کنند. در صورت تمایل به اطلاع از شماره های ثبت شده به نام خود، می توانید با به همراه داشتن کارت ملی و ارائه پیامک دریافتی از «سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار»، به یکی از مراکز خدمات مربوط مراجعه نمایید؛ در این مراکز امکان رفع هرگونه مشکل در این رابطه نیز پس از احراز هویت مشترک از طریق ارائه کارت ملی، میسر است.

خدمات اینترنت 4G ثابت (TD-LTE): مشترکان می‌توانند برای خرید یکجای مودم، سیم کارت و بسته‌های اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE) و یا حل مشکلات احتمالی، به یکی از مراکز فروش و یا خدمات ایرانسل مراجعه کنند.

 
  • مشترکان برای جلوگیری از اتلاف وقت می ­توانند قبل از مراجعه به مرکز خدمات، ازطریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام به تعیین نوبت کنند.
 
  • برخی خدمات موردنظر مشترکان بدون نیاز به مراجعه به خدمات مشترکان و به‌صورت غیرحضوری قابل دریافت هستند؛ راه‌های ارتباطی در صفحه تماس با ما ارائه شده‌اند.

خدمات
تماس با ما
تلفن همراه:
۷۰۰ (از خطوط ایرانسل)
۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط)
وایمکس:
۷۰۷ (از خطوط ایرانسل)
۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (از سایر خطوط)